carl Posted 12 november 2006 Report Share Posted 12 november 2006 Net ergens een verhaaltje gelezen van het afsluiten van niet gebruikte uitgangen met behulp van een weerstandje (?). Wie doet dat en hoe doe je dat. PS Ik begrijp als niet technicus wat 1 k betekent, maar 1kg?. Het moet iets van een weerstand zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 12 november 2006 Report Share Posted 12 november 2006 gaat het niet om niet-gebruikte ingangen? Dat is wel gebruikelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 november 2006 Report Share Posted 12 november 2006 Net ergens een verhaaltje gelezen van het afsluiten van niet gebruikte uitgangen met behulp van een weerstandje (?). Wie doet dat en hoe doe je dat. PS Ik begrijp als niet technicus wat 1 k betekent, maar 1kg?. Het moet iets van een weerstand zijn. 1k =1000Ohm 1k2=1200Ohm 1E=1Ohm 1000E=1000Ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 november 2006 Author Report Share Posted 12 november 2006 Hai Mordante ik begin het te snappen. Het was hand geschreven en het zou ook 1k6 geweest kunnen zijn en dat is dus 1600 ohm. Zo leer je nog wat. Zou dat afsluiten van de ingangen nog voordelen hebben. Kennelijk deden ze dat vroeger maar nu zie je dat niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts