Jump to content

aanslag op je oren

james bond
 Share

Recommended Posts

De x-factor wat een ramp, doen daar alleen maar domme mensen mee?

Djeez wat erg, en ze zijn zo ontzettend grappig, mensen die echt niet kunnen zingen, en dan toch bord voor hun kop. OFTEWEL ECHT HEEEL ERG. :mad2: Het dieptepunt van de Nederlandse televisie

De x-factor wat een ramp, doen daar alleen maar domme mensen mee?

Djeez wat erg, en ze zijn zo ontzettend grappig, mensen die echt niet kunnen zingen, en dan toch bord voor hun kop. OFTEWEL ECHT HEEEL ERG. :mad2: Het dieptepunt van de Nederlandse televisie

Telkens bewijzen ze dat het nog dieper kan.... :(

D'r zit een knop op dat ding.

Die knop gebruik ik inderdaad niet... (dan gaat 't kreng niet meer aan)... :)

Ik denk ieder jaar het kan niet erger, en ieder jaar lukt het weer. Maar even zonder gekheid, er zijn nu zoveel van die shows op tv geweest, en wie is er nou echt beter van geworden vraag ik me af

Ik wilde het laats opnemen, en videoband dacht denk ik bekijk het maar want de want de band kwam er iedere keer weer uit. (en nee hij was niet beveiligd)

Het dieptepunt van de Nederlandse televisie

Dat is echt niet goed geconcludeerd. TV is een reflectie. De tv is niet "erg". Het zelfbeeld van die mensen die auditie doen is meestal zeer slecht tot kansloos. Vergeet niet dat ze de meest schrijnende gevallen laten zien. Dat is het eerste element. Het tweede element is dat er een grote groep mensen is in Nederland die ervan geniet als anderen afgaan c.q. voor gek staan. Die mensen kijken graag naar dit soort programma's en RTL bedient die mensen gewoon. Don't shoot the messenger.

Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in, natuurlijk laten ze de slechtste gevallen zien. Ik vond de soundmixshow toch wel een wat serieuzere show, daar had je ook voorrondes, maar daar moest je eerst een tape insturen, dus daar haalde ze de slechtste gevallen gewoon uit. Dat lieten ze niet zien en dat zouden ze van mij ook moeten doen bij dit programma. Ter bescherming van de deelnemers.

en mijn gehoor :)