Jump to content

Resonatoren van Acoustic System

BellaVista
 Share

Recommended Posts

'k heb dit soort dingen nog nooit beluisterd. Ik kan me niet voorstellen dat zo ook maar iets met de acoustiek doen. Wat ik me wel heel goed kan voorstellen is dat ze iets doen met de wijze waarop onze hersenen de signalen van het oor interpreteren. Wanneer komt het opgewekte signaal bij het oor aan, wordt het als een reflectie of een bron geinterpreteerd, wordt b.v. het Haas effect of een ander psycho-acoustisch effect getriggert?

Sorry,

maar de demo's die ik heb meegemaakt, hebben vaak een hoog "Tupperware" gehalte.

of je mag het niet thuis proberen, Of er wordt gerommeld met andere factoren.

Die akoestiek b.v. hed voordat de mensen binnekwamen in orede moeten zijn. Nu is de demo tweeledig en leidt dus af.

Net zoals het verschuiven van speakers, of je verschuilen achter enkele uren inwerktijd.

Maar het grootste probleem wat ik er mee heb, is echter de prijs. Hierbij krijg ik altijd het gevoel met zakkenvullers te maken te hebben.

:(

Hans,

Er waren inderdaad nog andere leuke dingen te zien en te horen.

De opzet van de show was eg leuk. In een grote zaal kon een aantal merken en winkels hun spullen laten zien en erover praten. De organisatie, die in handen was van het blad "Stereo" had verder 13 luisterruimtes met sets van verschillende prijscategori

Hans,

Er waren inderdaad nog andere leuke dingen te zien en te horen.

De opzet van de show was eg leuk. In een grote zaal kon een aantal merken en winkels hun spullen laten zien en erover praten. De organisatie, die in handen was van het blad "Stereo" had verder 13 luisterruimtes met sets van verschillende prijscategori