Jump to content

MIFY in plaats van HIFI

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Zeg,

het probleem bij de meeste audioliefhebbers is het volgende,

ze willen een mooi klinkende set en doen er alles aan om dit te vergkrijgen, maar ze hebben geen verstand van muziek en techniek.

als je niet weet hoe instrumenten in het

Tjah, op grote punten heeft Erik gelijk (als je niet weet hoe het in't echt klinkt, als je je speakers thuis verkeerd plaatst bvb), maar dan verliest ie even de pedalen: want het is een feit dat ook mijn orgel CD's beter klinken met: betere kabels, onderleggertjes, gevlochten netkabel (maar w

Het een is niet beter dan het ander het is gewoon anders.

En het gaat wat mij betreft nog iets verder ->

Truth: Eye of the Beholder? Or Is Truth an Absolute?

ChronWatch ^ | October 25, 2006 | J. B. Williams

Posted on 10/25/2006 7:15:59 AM PDT by PlainOleAmerican

The word TRUTH seems so simple and basic, doesn

Korte versie: laat iedereen van zijn eigen waarheid/natuurgetrouw genieten in plaast van elkaar 'DE waarheid' door de strot te willen duwen want die waarheid bestaat niet.
Het heeft wel wat van politiek. Of was het toch meer fundamentalisme? Of is het te vergelijken met het op een fundamentalistische manier reageren op fundamentalistme? Straks is het hear een klein Afghanistan.

Maar laat ieder in zijn waarde, de ene reidt graag in een Maserati, de ander vindt het heerlijk om te sleutelen aan zijn Kever, weer anderen bouwen een kitcar en er zijn zelfs mensen die genoegen nemen met een Astra. Maar die laatsen zullen niet zo snel op een autoaudioforum komen.

Het een is niet beter dan het ander het is gewoon anders.

En het gaat wat mij betreft nog iets verder ->

Truth: Eye of the Beholder? Or Is Truth an Absolute?

ChronWatch ^ | October 25, 2006 | J. B. Williams

Posted on 10/25/2006 7:15:59 AM PDT by PlainOleAmerican

The word TRUTH seems so simple and basic, doesn

Ik snep het hele verhaal Erik... Alleen waarom ga je er vanuit dat de meeste audiofielen nooit geen live muziek horen. De meesten die ik ken gaan zeer regelmatig naar concerten in welke vorm dan ook.

:confused:

En daarom heb ik ook MYFI het geluid is op de meeste concreten zo beroerd en hard dat ik het thuis toch niet meer goed hoor. ;)

Ik snep het hele verhaal Erik... Alleen waarom ga je er vanuit dat de meeste audiofielen nooit geen live muziek horen. De meesten die ik ken gaan zeer regelmatig naar concerten in welke vorm dan ook.

En daarom heb ik ook MYFI het geluid is op de meeste concreten zo beroerd en hard dat ik het thuis toch niet meer goed hoor. ;)

Concreten...??? Betonnen concerten..??

Hangt er alleen vanaf welke concerten je bezoekt. Voor mij is dat Blues, Lazz en Klassiek. Dat gaat meestal niet zo hard.

:)

Had Erik het over audiofielen?

OK audioliefhebbers... Wat is het verschil...??

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...