conqubite Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Als je een receiver wil gaan aanschaffen en Harman Kardon overweegt, check dan dit. http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=2570 Ik probeer meer info hierover te vinden, o.a. prijs, leverdatum en vergelijking met de oude modellen maar kan er nog niets over vinden. Is er hier misschien iemand die er meer over kan zeggen??? Het blijft wel continue afwegen of je een uitlopend model tegen een gunstige prijs aanschaft of weer wacht op de nieuwe aankomende modellen. Tegen de tijd dat deze modellen leverbaar worden zullen enkele andere merken misschien hun volgende modellen alweer aankondigen. Zo wordt het nooit eens rustig in m'n hoofd!! Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Al langs een hifi winkel geweest? Anders bel je desnoods de importeur van H/K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hero Elzinga Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Hele verhaal lijkt mij rechtstreeks over getikt uit de laatste Harman Kardon folder. Haal gewoon de laatste folder even bij je dealer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Gezien de HT versterkers en receivers meer en meer op een computer gaan lijken, is het mogelijk allerlei - nutteloze - functies toe te voegen, zo'n apparaat begint op een kerstboom te lijken, prachtig om te zien, in dit geval kun je dus folders vol schrijven over allerlei toeters en bellen, die zeer waarschijnlijk niets toevoegen aan de geluidskwaliteit. Fabrikanten doen alles om meer in de omschrijving te krijgen dan de concurent, want de consument is te paaien met kraaltjes en spiegels..................... Kijk naar de serieuze merken, die maken meerkanaals - voor - versterkers zonder decoder, omdat dezen voornamelijk ellende stichten in de weergave, een DVD speler met decoder is in dit geval al erg genoeg............... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Geplaatst door Jitze:...Kijk naar de serieuze merken, die maken meerkanaals - voor - versterkers zonder decoder,... Enig idee waar ik moet gaan kijken naar een zeskanaals voorversterker zonder decoder en andere toeters en bellen? Ik weet van het bestaan van de Sony TAP9000ES, maar ik zou ook graag een paar alternatieven zien van NAD, Rotel e.d. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 18 januari 2003 Author Report Share Posted 18 januari 2003 Geplaatst door JSA:Al langs een hifi winkel geweest? Anders bel je desnoods de importeur van H/K Kom ik regelmatig (bij meerdere zelfs) en er nog helemaal niets over gehoord. De importeur wil ik hier niet mee lastig vallen. Geplaatst door Hero Elzinga:Hele verhaal lijkt mij rechtstreeks over getikt uit de laatste Harman Kardon folder. Haal gewoon de laatste folder even bij je dealer. Ik heb kort geleden een folder gehaald en daar staan de 2550 en 3550 wel in maar deze niet. Is dat dan al een oude folder??? Kijk naar de serieuze merken, die maken meerkanaals - voor - versterkers zonder decoder, omdat dezen voornamelijk ellende stichten in de weergave, een DVD speler met decoder is in dit geval al erg genoeg................[/QB] Als HK geen serieus merk meer is dan kunnen we denk ik wel ophouden. Dan blijven er maar weinig mensen over hier die dan over hun auiofiele, vele duizenden euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Geplaatst door conqubite: Als HK geen serieus merk meer is dan kunnen we denk ik wel ophouden. Dan blijven er maar weinig mensen over hier die dan over hun auiofiele, vele duizenden euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
hendrik Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 bij staffhorst in utrecht word aardig gestunt met harman kardon (elk jaar eigenlijk met uitverkoop) dat is nu dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 januari 2003 Report Share Posted 20 januari 2003 Hee, ik heb zelf de Harman Kardon AVR5500. Zo op het eerste ook kan ik geen verschillen met de AVR5550 ontdekken. Als die r al zijn, zijn ze minimaal. Ovrigens De AVR 5500 is een prima receiver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts