berend Posted 19 december 2006 Report Share Posted 19 december 2006 Beste Allemaal, Zie ook http://www.blueamp.de Bij Termine. MvG, Haudio is dit geen reclame?????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 19 december 2006 Author Report Share Posted 19 december 2006 Beste Allemaal, Zie ook http://www.blueamp.de Bij Termine. MvG, Haudio Ha die Berend, Jazeker is dat Reclame voor de Analoog Meeting/Show van 9 en 10 februari 2007 dan weet jij ook waar je naar toe kunt gaan, dat houdt je van de straat. : ) MvG, Haudio PS Binnenkort staat het ook op HEAR indien ze het willen plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 24 december 2006 Author Report Share Posted 24 december 2006 Nieuws en Evenementen Laatste Update: 23-december-2006 Analoge meeting 2007 Zoals elk jaar belooft het weer een gezellige show te worden. We hebben in ieder geval ons best gedaan om een aantal interessante gasten uit te nodigen. Met veel aandacht voor draaitafels, elementen en phono-voorversterkers belooft het zoals u van ons gewend bent weer een analoge meeting te worden, maar onze gasten zullen ook zeker zorgen voor interessante versterkers, luidsprekers en cd-spelers. Verdeeld over het pand zullen de volgende gasten demonstraties geven en u van tekst en uitleg voorzien. Het is mogelijk dat de setindeling nog enigszins wisselt, dus houdt ook de website van Audio Selectief in de gaten. Rick Paap van Dynamic Solutions laat via de Master Contemporary C horen tot wat een DSP loopwerk met Graham Phantom Arm en Lyra Titan in staat zijn. De versterking wordt gedaan door een aantal Aesthetix versterkers. Ook maakt hij gebruik van Mimetism versterking en cd-speler. Jan Allaerts, Christian Isenberg (Isenberg Audio), Jochen R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 Haudio, Waar laat je het allemaal Volgende keer moet de show in de Frieslandhal gehouden worden als het zo doorgaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 Lijkt me geweldig!, lekker dichtbij......... Alleen, denk ik niet dat de FEC groot genoeg is. Maar ik kom zeer zeker! Stel je nou eens voor Friezenhal 11.525 m2 (90 x 110 + ca. 65 x 30) Saksenhal - 8.925 m2 (105 x 85) Keltenhal - 4.080 m2 (85 x 48) Frankenhal 5.700 m2 (60 x 95) met alleen maar audio HEERLIJK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 januari 2007 Report Share Posted 8 januari 2007 Helaas... 10 februari ben ik tegels aan 't afhakken, rioolgaten verplaatsen en meer van dat soort ellende. Na 11 jaar kom ik er niet meer onderuit. Misschien lukt 9 februari met 'n snipperdag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 januari 2007 Report Share Posted 9 januari 2007 Helaas... 10 februari ben ik tegels aan 't afhakken, rioolgaten verplaatsen en meer van dat soort ellende. Na 11 jaar kom ik er niet meer onderuit. Misschien lukt 9 februari met 'n snipperdag... Misschien een beetje dom, maar waarom de werkzaamheden dan niet omgedraaid van zaterdag naar vrijdag...of is dat te simpel gedacht? Ik vrees dat de mensen die mij gaan assisteren (of andersom) dan geen tijd hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 januari 2007 Report Share Posted 9 januari 2007 Dat wordt dan lekker rustig op vrijdag! Heb ik tenminste alle gelegenheid om praatjes aan te knopen met de gastheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Ik moet helaas afhaken voor de meeting. Ik krijg zaterdag een Graaf voorversterker een dagje op proef om te kijken of het matcht met de Atma Spheres. Als het klikt wordt dan eindelijk de hele versterking dmv buizen gerealiseerd. Naar Sneek ga ik dan later wel eens voor een nieuw element in de Mitchell, kom er steeds meer achter dat de Van den Hul meer voor klassiek is. Dus binnenkort VD Hul MC10 te koop!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 26 januari 2007 Members Report Share Posted 26 januari 2007 [...] kom er steeds meer achter dat de Van den Hul meer voor klassiek is.[...] Van den Hul voor klassiek ?? Ik heb een week of 2 geleden voor weinig een Frog op de kop kunnen tikken, en dat knalt en gromt en beukt hier met mijn muziek dat het een lieve lust is. Misschien komt dat door de combinatie met de Rega-arm ? Degene waar ik de Frog van kocht draaide ook met een Rega arm, en dat was allemaal een beetje te fel (niet gehoord, geloofde hem maar al te graag voor hij zich bedacht). Wel jammer dat je niet naar de dag zelf komt, hadden we een keer kennis kunnen maken. Maar ja, een Graaf op proef is ook geen straf, welke is het, die met die geintegreerde buizen phonopre ? Die is namelijk erg mooi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Hoi Paul, Ik heb je uit de lijst gehaald. Hoe was het in China? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Ik weet nog niet hoe het precies zal lopen. Ik heb een planninkje gemaakt, en met wat geluk ( ) moet op zaterdag m'n stucwerk drogen... Misschien kan ik dan toch mee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 China was uiteraard zeer goed omdat ik mijn vrouw al 6 maanden niet live had kunnen begroeten. En voor de audio was het ook een aangenaam bezoek, onder meer de Ming Da fabriek gezien, erg indrukwekkend en nee, helaas geen foto's. Van den Hul voor klassiek ?? Ik heb een week of 2 geleden voor weinig een Frog op de kop kunnen tikken, en dat knalt en gromt en beukt hier met mijn muziek dat het een lieve lust is. Misschien komt dat door de combinatie met de Rega-arm ? Degene waar ik de Frog van kocht draaide ook met een Rega arm, en dat was allemaal een beetje te fel (niet gehoord, geloofde hem maar al te graag voor hij zich bedacht).Wel jammer dat je niet naar de dag zelf komt, hadden we een keer kennis kunnen maken. Maar ja, een Graaf op proef is ook geen straf, welke is het, die met die geintegreerde buizen phonopre ? Die is namelijk erg mooi... Ik denk dat het ook van het type element afhangt, de Frog is inderdaad een zeer mooi element. Ik weet ook nog niet waar mijn speurtocht op uit zal komen, Haudio heeft een aantal mooie elementen en ik vond het element van ZYX wat laatst op Hifi.nl besproken werd ook wel een eventuele optie. De Graaf is inderdaad degene met de phonopre aan boord, en het kennismaken, dat komt misschien nog wel een keertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Dacht dat je voor de show van Henk uit China was gekomen. Misschien wat simpel Paul maar krijg je je vrouw niet via Belgie of Duitsland naar NL? Of doen ze daar ook zo moeilijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Dacht dat je voor de show van Henk uit China was gekomen. Misschien wat simpel Paul maar krijg je je vrouw niet via Belgie of Duitsland naar NL? Of doen ze daar ook zo moeilijk. Dat is inderdaad een simpele weg , maar er wordt tegenwoordig fors gecontroleerd op paspoorten en vergunningen. En ik wil niet dat mijn vrouw een soort Hirsi Ali zonder de bekendheid wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 27 januari 2007 Report Share Posted 27 januari 2007 Dacht dat je voor de show van Henk uit China was gekomen. Misschien wat simpel Paul maar krijg je je vrouw niet via Belgie of Duitsland naar NL? Of doen ze daar ook zo moeilijk. Dat is inderdaad een simpele weg , maar er wordt tegenwoordig fors gecontroleerd op paspoorten en vergunningen. En ik wil niet dat mijn vrouw een soort Hirsi Ali zonder de bekendheid wordt. Wens dan gelijk dat ze h Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 27 januari 2007 Report Share Posted 27 januari 2007 Ik weet nog niet hoe het precies zal lopen. Ik heb een planninkje gemaakt, en met wat geluk ( ) moet op zaterdag m'n stucwerk drogen... Misschien kan ik dan toch mee... Geef even een seintje als je toch meegaat, dan rijden we samen als je wilt. Ik ben aan de beurt volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 27 januari 2007 Report Share Posted 27 januari 2007 Dacht dat je voor de show van Henk uit China was gekomen. Misschien wat simpel Paul maar krijg je je vrouw niet via Belgie of Duitsland naar NL? Of doen ze daar ook zo moeilijk. Dat is inderdaad een simpele weg , maar er wordt tegenwoordig fors gecontroleerd op paspoorten en vergunningen. En ik wil niet dat mijn vrouw een soort Hirsi Ali zonder de bekendheid wordt. Wens dan gelijk dat ze h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 januari 2007 Report Share Posted 27 januari 2007 Ik weet nog niet hoe het precies zal lopen. Ik heb een planninkje gemaakt, en met wat geluk ( ) moet op zaterdag m'n stucwerk drogen... Misschien kan ik dan toch mee... Geef even een seintje als je toch meegaat, dan rijden we samen als je wilt. Ik ben aan de beurt volgens mij. Probleem is, dat ik dat waarschijnlijk pas kort van te voren weet... Maar ik bel je dan even. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 Ik weet nog niet hoe het precies zal lopen. Ik heb een planninkje gemaakt, en met wat geluk ( ) moet op zaterdag m'n stucwerk drogen... Misschien kan ik dan toch mee... Geef even een seintje als je toch meegaat, dan rijden we samen als je wilt. Ik ben aan de beurt volgens mij. Probleem is, dat ik dat waarschijnlijk pas kort van te voren weet... Maar ik bel je dan even. Bied ik aan om te rijden en dan zie ik in mijn agenda dat ik dat weekend voor een zakenreisje in Italie, Dolemieten zit. sorry Hans en Sudeju: schrap mij maar van de lijst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 Ja ja, een zakenreisje Jammer dat je niet kunt komen en ik ga ervan uit dat je in de Dolomieten ook wel een plezierige tijd zult hebben. BTW, wat doet Jerry? Ik neem aan dat hij dan ook niet komt (er staan sowieso al vraagtekens bij zijn naam) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 Ja ja, een zakenreisje Jammer dat je niet kunt komen en ik ga ervan uit dat je in de Dolomieten ook wel een plezierige tijd zult hebben. BTW, wat doet Jerry? Ik neem aan dat hij dan ook niet komt (er staan sowieso al vraagtekens bij zijn naam) Het is echt een zakenreisje, maar wel een leuke trip met veel italiaanse gastvrijheid, dus veel eten. Wat Jerry doet weet ik niet. hans van liempd weet wellicht meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 hans van liempd weet wellicht meer. Niet dus... Ik zal hem eens een berichtje sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 Toen ik 'm laatst aan de telefoon had was hij ziek. Misschien gaat het alweer beter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 31 januari 2007 Members Report Share Posted 31 januari 2007 Kunnen we misschien op platenwassers-gebied nog dingen verwachten ? Ik begin toch wel een beetje haast te krijgen voor zo'n ding, zondag a.s. komen de eerste dozen van mijn nieuwe partijtje vinyl binnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts