Jump to content

Analoog Meeting

Haudio
 Share

Recommended Posts

als het even kan dan zal ook ik er weer bij zijn even kijken hoe het met de planning van volgend jaar is i.v.m werk maar ga er maar van uit dat ik er ook wel bij kan zijn

Leuk, Peter!!!

Neem je ook weer een statief mee voor me???? :cool2::D

Groetjes,

Eric

Peter? Demon heet Watze :blink::o Ik geloof ook niet dat die vorig jaar een statief voor je heeft meegebracht :rolleyes:

Leuk dat Sound E-motion ook weer van de partij is :) Ik neem aan dat jullie ook allebei beide dagen mee naar Long Shu gaan en zet jullie alvast in de lijst erbij ;)

Jazeker, dat willen we niet missen :)

Vandaag was het ook weer gezellig in het Sneekse.

Leuk, Peter!!!

Neem je ook weer een statief mee voor me???? :cool2::D

Groetjes,

Eric

Hoi Eric,

Welk statief, ik denk dat je iemand anders in gedachten hebt, demon ofzo?

:lol:

Gr.,

Peter

Hoi Eric,

Welk statief, ik denk dat je iemand anders in gedachten hebt, demon ofzo?

:lol:

Gr.,

Peter

Als jij niet die Peter Vervoorn bent, die mij een visitekaartje heeft gegeven op de vorige show, dan zit ik inderdaad fout. Anders heb ik toch

Een mooie zwarte Bluenote Picolo, met een B5 arm (zwart\chroom) en een Eroica LX elementje...

Nu flink inspelen!

Heej! Bekende configuratie!! Heb ook een zelfde, maar dan in doorzichtige versie! Gefeliciteerd, jij gaat gouden luistertijden tegemoet! Laat het geheel wel minimaal 160 uren inspelen voor je al te kritisch gaat luisteren!!!

Groetjes en geniet ze!

Lestat

Guest Kraus vonBentinck
Laat het geheel wel minimaal 160 uren inspelen voor je al te kritisch gaat luisteren!!!

Lestat

160 uur :)

1 plaatkant = 20 minuten

160*60/20:2=240 complete LP's afspelen!

dus je moet EERST 240 LP's gaan afluisteren voor je echt kunt gaan luisteren?????

Als dat waar is, hoe komt iemand er dan toe om zo'n draaitafel te kopen?

Hoe kom je toch aan zulke flauwekul?

Laat het geheel wel minimaal 160 uren inspelen voor je al te kritisch gaat luisteren!!!

Lestat

Hoho, je mag de eerste 160 uur dus al wel naar je muziek luisteren maar nog niet naar je set. Zou ik geen problemen mee hebben. Zelfs na die 160 uur luister ik nog steeds liever naar de muziek dan naar de set. :lol:

Groeten...

Guest Kraus vonBentinck
[

Hoho, je mag de eerste 160 uur dus al wel naar je muziek luisteren maar nog niet naar je set. Zou ik geen problemen mee hebben. Zelfs na die 160 uur luister ik nog steeds liever naar de muziek dan naar de set. :lol:

Groeten...

Gelukkig dat dit wel mag (wie zou het trouwens moeten verbieden?)maar wat is het verschil tussen luisteren naar je muziek en naar je set?

Allemaal luchtfietserij.

[

Groeten...

Gelukkig dat dit wel mag (wie zou het trouwens moeten verbieden?)maar wat is het verschil tussen luisteren naar je muziek en naar je set?

Allemaal luchtfietserij.

Daar zit heel veel verschil in, Kraus.

Als je van de muziek geniet let je helemaal niet op diepte, stage en al die andere kreten maar dan ga je op in de muziek. Als je naar je set luistert, luister je kritisch en let je daar wel op en gaat de muziek voor 50% langs je heen.

Groeten...

Guest Kraus vonBentinck
Daar zit heel veel verschil in, Kraus.

Als je van de muziek geniet let je helemaal niet op diepte, stage en al die andere kreten maar dan ga je op in de muziek. Als je naar je set luistert, luister je kritisch en let je daar wel op en gaat de muziek voor 50% langs je heen.

Groeten...

Als die stelling helemaal waar zou zijn dan is toch geld, besteed aan een goede set ,volkomen weggegooid.?

Kun je luisteren naar de luidsprekers en tegelijk niet naar de versterker?

Er zijn hear al verschillende pogingen gedaan om "het inspeelproces" van kabels en elementen te documenteren; die zijn allemaal gestrand, halverwege opgegeven of gewoon doodgebloed. Er viel simpelweg niets meer te melden of men raakte de draad kwijt, verviel in herhalingen of in steeds ongeloofwaardiger overdrijvingen.

Ik ontken niet dat een element een beetje ingespeeld moet raken maar de verschillen die optreden zijn heel klein.

Moet de arm ook ingespeeld worden? En het loopwerk? En waarom niet het stopcontact? Daar hoor je nooit iets over.

Waarom zijn tweedehands elementen dan niet duurder? Ze zouden toch ook beter moeten zijn?

Lestat

Groeten...

Ik bedoelde gewoon uit ervaring te spreken dat er na zo'n 160 speeluren gewoon veel meer muziek uitkomt!!! Dat zegt niet dat eea in het begin slecht klinkt, maar dat goed inspelen bij een nieuw element als een eroica lx (en vele anderen) helpt! Dit is dus geen onzin, maar persoonlijke ervaring! Zo zijn er meer mensen op dit forum die hetzelfde hebben ondervonden, dus ben ik nou zo gek????

Ik bedoelde gewoon: Lekker veel plaatjes draaien, en vooral genieten van een prima speler!

Greetz,

Lestat

P.S.: @ Kraus, Je bent wel lekker wakker, hoor!!! :D

Edited by Lestat

Hai allemaal,

Ik kom in ieder geval en hoop dat Rick Paap zijn Masters eens meeneemt want die zou ik wel eens in een normale ruimte willen horen.

Charles

Hai allemaal,

Ik kom in ieder geval en hoop dat Rick Paap zijn Masters eens meeneemt want die zou ik wel eens in een normale ruimte willen horen.

Charles

Ha die Charles,

Inderdaad neemt Rick de Masters mee dat is al bekend, ook neemt hij een stel Magnepans mee.

MvG,

Haudio

Leuk Henk die Masters. Wat die Magnepans betreft had ik niet de idee dat die vorig jaar optimaal in jouw luisterruimte klonken maar misschien zijn ze niet mijn "cup of tea".

Groet,

Carl

Hai Ruud,

Wat ik toch mis bij Magnapans is een duidelijke plaatsing van stemmen en instrumenten. Ik ben ze na de show van Henk nog eens een keer bij de Doelen gaan beluisteren en daar was het niet beter.

Ik heb vandaag even met Henk gebeld of hij de show naar zondag wilt verplaatsen :lol: . Zoals het nu uitziet wordt het zaterdag heel druk.

Henk zit niet vaak op inernet, omdat hij problemen heeft met ADSL verbinding, zowel thuis als op de zaak.

Hij is zeer lyrisch over de combinatie Blue Amp en JA Formula 1 MKII.