Shibata Posted 1 december 2006 Report Share Posted 1 december 2006 Hoi allemaal. Ik ben deze week bij een afhaalpunt van een webshop in Hoogeveen langs geweest omdat ik daar een Stanton 881s kon afhalen en toen ik daar kwam vielen mij een paar leuke speakers op die ze in de werkruimte hadden opgesteld. Het ging om een set surround speakers van het merk Mash (had er nog nooit van gehoord) en die klonken best goed, de kasten zijn niet zo zwaar gebouwd maar ze zien er goed uit en ze kosten slechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 2 december 2006 Report Share Posted 2 december 2006 Tja, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 december 2006 Report Share Posted 2 december 2006 Is dat de webwinkel van forumgenoot M Pekel? Zo ja, dan woont ie vlak bij mijn ouders... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shibata Posted 2 december 2006 Author Report Share Posted 2 december 2006 Is dat de webwinkel van forumgenoot M Pekel? Zo ja, dan woont ie vlak bij mijn ouders... Klopt hij heeft die webshop overgenomen of zo. Kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 december 2006 Report Share Posted 3 december 2006 Is dat de webwinkel van forumgenoot M Pekel? Zo ja, dan woont ie vlak bij mijn ouders... Klopt hij heeft die webshop overgenomen of zo. Kevin Ah ok... Ik wist wel dat ie in Hoogeveen woonde, maar niet waar. Overigens gaan m'n ouders verhuizen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximonster Posted 3 december 2006 Report Share Posted 3 december 2006 Ik zie daar een paar speakers staan die sterk gelijken op een paar die getest worden in de laatste Audio. Ik zou zeggen lees het blad er maar eens op na en trek zelf je conclusies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 3 december 2006 Report Share Posted 3 december 2006 Is dat de webwinkel van forumgenoot M Pekel?Klopt: hij heeft die webshop overgenomen of zo. Heeft M Pekel sinds kort een webwinkel?! Felicitaties van mijn kant! Zo te zien voor de kleinere beurs, maar wel inclusief platenspelers en vinyl: een leuke, maar nog kleine collectie platen. Ik ben benieuwd hoe deze site zich verder gaat ontwikkelen. Veel succes toegewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shibata Posted 3 december 2006 Author Report Share Posted 3 december 2006 Ik zie daar een paar speakers staan die sterk gelijken op een paar die getest worden in de laatsteAudio. Ik zou zeggen lees het blad er maar eens op na en trek zelf je conclusies. Ik heb dat laatste Audio blad niet dus vertel eens welke waar op lijken en wat ze in de test er van vonden? Misschien zijn het inderdaad de zelfden met een ander merkplaatje er op. Ben er erg nieuwschierig naar. Kevin Is dat de webwinkel van forumgenoot M Pekel?Klopt: hij heeft die webshop overgenomen of zo. Heeft M Pekel sinds kort een webwinkel?! Felicitaties van mijn kant! Zo te zien voor de kleinere beurs, maar wel inclusief platenspelers en vinyl: een leuke, maar nog kleine collectie platen. Ik ben benieuwd hoe deze site zich verder gaat ontwikkelen. Veel succes toegewenst! Jammer genoeg staat er in zijn werkruimte nog niet veel maar dat zal wel komen omdat ze nog in de overgangsfase zitten. Hij is inderdaad behoorlijk bezig om voor mensen met een wat kleinere beurs leuke produkten te zoeken, hij vertelde ook dat nu zijn klantenkring nog hoofdzakelijk bestond uit Zendpiraten en DJ`s omdat hij dealer geworden is van Powertronics DJ apparaten. ----> www.powertronics.nl Kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 10 december 2006 Report Share Posted 10 december 2006 Heeft M Pekel sinds kort een webwinkel?! Felicitaties van mijn kant! Zo te zien voor de kleinere beurs, maar wel inclusief platenspelers en vinyl: een leuke, maar nog kleine collectie platen. Ik ben benieuwd hoe deze site zich verder gaat ontwikkelen. Veel succes toegewenst! Hallo iedereen. Ik heb inderdaad sinds kort een webshop, ik was hier al geruime tijd mee bezig en heb daarom het afgelopen jaar vrij weinig van me laten horen. Het was eigenlijk de bedoeling een echte hifi winkel te beginnen, maar de huren van winkelpanden liggen zo hoog dat het bijna onmogelijk is om zoiets te beginnen. Nu dus een webshop over genomen en ik ben Powertronics Basic dealer geworden, dit is een assortiment lowbudget DJ en studio apparatuur wat ik hier aan huis verkoop. Hartelijk dank voor je felicitaties Oja, Shibata dank voor het plaatsen van een link naar mijn website Groet Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 11 december 2006 Report Share Posted 11 december 2006 Oja, Shibata dank voor het plaatsen van een link naar mijn website Klein spelfoutje bij de Sterosets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 11 december 2006 Report Share Posted 11 december 2006 Ik zou zeggen lees het blad er maar eens op na en trek zelf je conclusies. Ik zou zeggen lees het blad er maar eens op na luister naar de speakers en trek zelf je conclusies. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 20 december 2006 Report Share Posted 20 december 2006 Oja, Shibata dank voor het plaatsen van een link naar mijn website Klein spelfoutje bij de Sterosets. Oeps er sluipt toch altijd nog wel eens wat door bedankt voor de tip. Marcel Ik zou zeggen lees het blad er maar eens op na en trek zelf je conclusies. Ik zou zeggen lees het blad er maar eens op na luister naar de speakers en trek zelf je conclusies. Enno Luisteren is het beste wat je kan doen, vooral als het gaat om de goedkopere speakers. Meettechnisch zullen ze het er vast niet zo goed afbrengen maar de klank is voor het geld zeer goed te pruimen. Wie nieuwschierig is en eens in de buurt komt , kom eens langs, wel ff bellen want we zijn niet altijd thuis Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts