Jump to content

Oproep.. oproep...oproep

WanFie
 Share

Recommended Posts

Er kan best nog wat bij, dus wanneer je toevallig tijd hebt...

Morgen gaat het in Roermond gebeuren.

Gewoon komen dus.....

In het echt zijn "ze" trouwens veel aardiger dan op dit forum... :)

Ik zou best willen maar ik red het gewoon niet om even naar roermond heen en weer te rijden. Het is 183Km naar Roermond vanuit Zoetermeer.

Ook ga ik morgen bij iemand langs voor zijn CD speler en moet ik morgen gedichten/surpise maken bah, heb er nu al zin in.

Dergelijke bijeenkomsten worden ook altijd in van die uithoeken van Nederland georganiseerd. Sneek, Appelscha, Den Bosch, Oud-Beijerland... Het is allemaal niet erg in de buurt van Enschede zeg maar... ;)

Ps. ja, Enschede is ook een uithoek :D

Dergelijke bijeenkomsten worden ook altijd in van die uithoeken van Nederland georganiseerd. Sneek, Appelscha, Den Bosch, Oud-Beijerland... Het is allemaal niet erg in de buurt van Enschede zeg maar... ;)

Hoi Henrie en anderen

Maar het was heel gezellig en zo gemoedelijk met elkaar.

Dat maakt het extra leuk vind ik, zo was het nu dus ook.

Ik heb zulke ritjes er graag voor over en ook naar Enschede.

Heb je vast ook leuke zaaltjes om dat soort bijeenkomsten te houden.

Dus ........

Groet,

:cool2:

Hoi Henrie en anderen

Dus ........

Groet,

Leuke zaaltjes zijn er vast wel in Enschede. Op kruipafstand zelfs wel... Maar ik ga het niet organiseren... Mijn berichtje was ook niet zo serieus bedoelt hoor... ;)

Hoi Henrie en anderen

Dus ........

Groet,

Leuke zaaltjes zijn er vast wel in Enschede. Op kruipafstand zelfs wel... Maar ik ga het niet organiseren... Mijn berichtje was ook niet zo serieus bedoelt hoor... ;)

Waarom post je dan zo bericht?

Dat schiet mij als eerste te binnen als ik je posting lees en als tweede schiet me te binnen jammer jammer en de organisatie ervan dat valt reuze mee.

Het enige hierin is een geschikt zaaltje uitzoeken en goede afspraken maken met de zaalverhuurder van wat wel en niet mag en de eventuele catering bespreken. Het programma op zo'n dag word meestal bepaald door de deelnemende forummers en de daarvoor bestemde apparatuur word ook meestal meegebracht door de forumgenoten zelf. Zelfs het in en uitladen en aansluiten gebeurt vaak door meerdere forummers en de kosten van zaalhuur wordt gedeeld door de deelnemende forummers.

Voor de rest gaat eigenlijk alles vanzelf en is zo'n dag gezellig en gemoedelijk en leerzaam in de breedste zin des woord.

Dus veel te organiseren....ach,dat valt echt wel mee. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt. ;)

groet,

Hoi Henrie en anderen

Dus ........

Groet,

Waarom post je dan zo bericht?

Omdat het me opvalt dat bijeenkomsten vaak in een uithoek van het land worden gehouden. Is gewoon een constatering, geen verwijt of zo, maar ik kan me voorstellen dat mensen uit het noorden en westen van Nederland niet voor zo'n dagje ff naar Roermond willen rijden. Zeker als dat met het openbaar vervoer moet... Wellicht is er meer animo als het ergens centraal in Nederland wordt gehouden...

Dat schiet mij als eerste te binnen als ik je posting lees en als tweede schiet me te binnen jammer jammer en de organisatie ervan dat valt reuze mee.

Het enige hierin is een geschikt zaaltje uitzoeken en goede afspraken maken met de zaalverhuurder van wat wel en niet mag en de eventuele catering bespreken. Het programma op zo'n dag word meestal bepaald door de deelnemende forummers en de daarvoor bestemde apparatuur word ook meestal meegebracht door de forumgenoten zelf. Zelfs het in en uitladen en aansluiten gebeurt vaak door meerdere forummers en de kosten van zaalhuur wordt gedeeld door de deelnemende forummers.

Voor de rest gaat eigenlijk alles vanzelf en is zo'n dag gezellig en gemoedelijk en leerzaam in de breedste zin des woord.

Dus veel te organiseren....ach,dat valt echt wel mee. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt. ;)

groet,

Ik ga al enige tijd niet meer naar dit soort bijeenkomsten toe. Zeker niet als het een eind weg is. Lekker rustig luisteren is er (voor mij) toch niet bij. Dat is in het verleden wel gebleken. Ik heb blijkbaar een te afwijkende muzieksmaak ;) Het is toch meestal klassiek, jazz, blues of wat rustige singer/songwriter wat er gedraaid wordt. Is mij meestal onbekend, en dus niet interessant voor mij. 'Mijn' muziek is daarentegen weer niet interessant voor de rest. Bovendien luister ik liever alleen, niet met een groep (onbekende) mensen. Ja, tenzij het een live-optreden is natuurlijk... ;)

Ouwehoeren met forumgenoten, kan ik ook op het forum wel. Daar heb ik zo'n bijeenkomst niet voor nodig...

Dus nogmaals, het was slechts een constatering, geen verwijt of zo...

Ach de plaats van zo'n happening wordt toch in de eerste plaats bepaald door degene die zijn speakers beschikbaar stelt. Zeker als het fullsize modellen zijn, daar wil je toch niet het halve land mee afreizen.

Het leuke van dit soort bijeenkomsten is volgens mij het expirimentele karakter. Dingen proberen/beluisteren die je thuis niet zo gauw zult doen. En het sociale aspect natuurlijk.

Overigens denk ik dat er best ruimte voor wat steviger muziek zou moeten zijn (mits de buurt het toelaat :) ). Kan best leerzaam zijn. Net zoals andersom een metal, rock etc. liefhebber best verrast zou kunnen worden door een stevig stukje jazz of klassiek. Ook dat is juist het leuke, je hoort weer eens wat buiten je ge-eikte straatje.

Toch maar goed dat ik gisteren niet geweest ben (ondanks dat het werk achteraf toch wel meeviel). Kamp al een jaar met een dak lekkage. 3 keer is er aan geprutst, maar kennelijk nog niet afdoende. Gisteren bleef het niet alleen bij een vochtplek op het plafond, maar het begon ook lekker te druppelen, pal boven mijn spelende set. Denk dat er zo'n 300 ml naar beneden gedruppeld voordat ik in het in de gaten had. Het meeste viel op de stofkap van de thorens (daar lag een tasje op die de het getik dempte). Gelukkig lijkt er niets door de koelgleuven van de Plinius gesijpeld te zijn. Alles staat nu op de eettafel.