Clan Posted 1 december 2006 Report Share Posted 1 december 2006 Ik heb het geluk gehad in het bezit te komen van de luidsprekers van Marc van Moerbeke, de Etude MP III (uit 1982). Het is een model tussen de Etude MP I en MP II (Rhea) in. Ze klinken erg ruimtelijk en gedetailleerd en ik ben er zeer tevreden mee. Helaas had de verkoper de specificaties van deze luidsprekers niet meer. Ook is op de site van Etude (http://www.cybercomm.nl/~etude/) over deze luidspreker niets te vinden. Het bedrijf bestaat helaas niet meer. Is er misschien iemand die mij aan gegevens van deze luidspreker kan helpen? Bij voorbaat vriendelijk dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clan Posted 6 december 2006 Author Report Share Posted 6 december 2006 Is er niemand die deze luidsprekers kent ?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 december 2006 Report Share Posted 10 december 2006 Ik ken alleen de MP1 in niet orginele staat. Maar ik geloof dat er iemand van het audiofreaks forum deze MP2 luidsprekers bezit. Een topic daar openen helpt wellicht. mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts