Jump to content

Surround setje voor 'erbij' met hoge funfactor

Peter K
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ben op zoek naar een surround setje om los van mijn stereo set te gebruiken. Mijn stereo set heb ik nl in een aparte kamer staan. De surround set moet in de 'living' komen te staan en moet als het even kan niet teveel opvallen. M'n vriendin is op zich wel enthousiast over surround, maar ze wil dus geen 'grote kasten' in de kamer. Dus een receiver + sub/sat set puur voor films tot ongeveer 1000,-. (Ik heb al een dvd speler) Wie heeft er tips?

Zelf zat ik te denken om een 2e-hands surround receiver op de kop te tikken bij Marktplaats, zal me een zorg zijn of er al 7.3 op zit. Verder zelf wat speakers bouwen om het af te maken. Volgens mij moet het dan leuk kunnen worden voor een betaalbare prijs.

Peter zegt bijvoorbaat al een budget van 1000,00 Euro te hebben. En van zijn vriendin mag het niet teveel opvallen en het mag er best "mooi" uitzien (dus geen grote speakers). En natuurlijk een sub erbij. Alle toeters en bellen hoeven er niet op, dus nieuwste v/h nieuswte is geen pr

Geplaatst door chendy:

Voor de speakers geldt natuurlijk hetzelfde. Als je het correct wilt doen ga je voor identieke speakers rondom.

Hmm... dan doet die Garmt (ander topic) dus toch nog iets fout :D Ach, 6 x Martin Logan Aeon zal wel te duur worden... :rolleyes: Of gaat ie daar uiteindelijk nog voor? Of 6 x ML Statement? :D Maar dan heb je echt geld over... :)

Bedankt voor 't meedenken chendy.

Hier kan de vriendin ook nog mee leven. :D

Ik wil in elk geval de Yamaha RX-V440 en waarschijnlijk als sub/sat set de Canton CD1 erbij. In eerste instantie afgegaan op de reviews in de bladen. Natuurlijk eerst wel een luisterbeurt geven.