Jump to content

cayin bij ornec

igarof
 Share

Recommended Posts

ook als het 600 euro scheelt op 1700 euro???

Als hij kapot gaat en je hebt geen garantie, heb je ook niets aan het enorme prijsvoordeel.

En aangezien kwaliteit voor de chinezen iets is waar ze nauwelijks van hebben gehoord, zou ik de gok niet durven nemen. Of je moet zelf handig zijn met soldeerbout en multimeter.

hallo ,

ok ben op zoek naar een cayin(spark) versterker en kom uit bij het britse "ornec"

www.ornec.com

zij zijn zo goedkoop dat je het niet geloofd.

heeft iemand ervaring met hun??? :(

dank jullie

Er is NIKS brits aan Ornec hoor, het is gewoon een Chinese handelaar met een kantoortje in Engeland die spullen verscheept vanuit Hong Kong.

"5. Do i pay import duty or VAT?

Yes, as all items are sent from CHINA you may be subject to import duties and taxes, which are the responsibility of the recipient. Rates vary by country and by what was ordered so we are not able to supply an estimated cost. Contact the recipient's customs offices for more information."

Derhalve moet er bij aankomst van de goederen gewoon invoerrechten over het bedrag + verzendkosten betaald worden en vervolgens gaat over dat totaalbedrag nog 19% BTW. Als er een doos beschadigd aankomt is Ornec overigens nooit thuis, op diverse forums zag ik al negatieve ervaringen hierover. Een merk als Cayin sluit overigens iedere garantie uit van leveringen rechtstreeks uit China. Je bent dan wellicht wat goedkoper uit (altijd minder dan het op het eerste gezicht lijkt), maar met een beetje zoeken vind je in Nederland genoeg shops die dezelfde spullen voor weinig meer (soms zelfs minder) kunnen leveren en waar je geen gezeur hebt met garanties e.d.

ook als het 600 euro scheelt op 1700 euro???

Als hij kapot gaat en je hebt geen garantie, heb je ook niets aan het enorme prijsvoordeel.

En aangezien kwaliteit voor de chinezen iets is waar ze nauwelijks van hebben gehoord, zou ik de gok niet durven nemen. Of je moet zelf handig zijn met soldeerbout en multimeter.

Je moet dan nogal wat repareren, wil je daarmee het verschil tussen 600 en 1700 euro dicht solderen. :o:blink:;)B)

ik heb mijn versterker ook bij ornec gehaald, is allemaal prima hoor

stel dat de versterker kapot gaat ben je nog goedkoper uit als je hem zelf laat repareren

maargoed ik heb al verschillende versterkers gehad van ornec die waren allemaal super!!!

je betaald wel hoge verzend kosten in mijn geval was dat 140 euri ofzo en toen kwam de import belasting nog was iets van 50 euro

binnekort ga ik misschien ook een cayin aanschaffen bij ornec

ornec rules!!!!