dekkersj Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 [...] Hoi Jacco, Als je de onzin berichten ertussen uit zou halen hoeveel hou je dan over aan berichten en pagina's? [...] Ik denk 1 a 2 pagina's aan zinvolle berichten. De rest is het gevolg van menselijke interactie, vooral negatieve emotie. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 31 maart 2007 Author Report Share Posted 31 maart 2007 14 kan waarschijnlijk w Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 31 maart 2007 Report Share Posted 31 maart 2007 [...] Hoi Jacco, Als je de onzin berichten ertussen uit zou halen hoeveel hou je dan over aan berichten en pagina's? [...] Ik denk 1 a 2 pagina's aan zinvolle berichten. De rest is het gevolg van menselijke interactie, vooral negatieve emotie. Groet, Jacco Ik had het iets positiever ( ) ingeschat een pagina of 4-5. Blijft nog weinig ten opzichte van de 77 pagina's op dat forum. We zijn (helaas) diep gezakt met z'n allen. met trieste groet, p/s excuus voor het off-topic zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 april 2007 Author Report Share Posted 1 april 2007 14 kan waarschijnlijk w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 april 2007 Report Share Posted 1 april 2007 Yo, ik ben de cd's nieuw aan het ontdekken. Ik heb nogal wat "speelgoed" over de vloer. Naast de nieuwe speakers heb ik ook nog een 2-tal AVM monoblokken die ik moet uitproberen alvorens ik die of de Bryston te koop ga aanbieden (of beide ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 april 2007 Report Share Posted 4 april 2007 Hoi, Zou er een track op de huidige set cd's staan die geschikt is om ambianceverschillen te detecteren in een ABX? Het lijkt me handig om die te hebben. Momenteel een Naim give-away cd aan het beluisteren (Pure), misschien dat daar iets ruimtelijks op staat dat bruikbaar is. Ik heb ook de cd van Ruud Jonker, misschien dat daar iets op staat. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 5 april 2007 Report Share Posted 5 april 2007 De jacht op ambiance is geopend: Deze kan er ook wat van. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 5 april 2007 Report Share Posted 5 april 2007 De jacht op ambiance is geopend: Trinity sessions van de cowboy junkies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 6 april 2007 Report Share Posted 6 april 2007 De jacht op ambiance is geopend: Trinity sessions van de cowboy junkies Een klassieker in dit opzicht, die ook nog eens opnieuw op vinyl verkrijgbaar is en blijkbaar ook op SACD, La Folia de la Spagna; Gregorio Paniagua, Atrium Musicae Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 april 2007 Author Report Share Posted 9 april 2007 14 kan waarschijnlijk w Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 9 april 2007 Report Share Posted 9 april 2007 Daar had ik wel een beetje op gerekend. Maar als het anders is, wil ik dat ook wel weten. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 april 2007 Author Report Share Posted 9 april 2007 Daar had ik wel een beetje op gerekend. Maar als het anders is, wil ik dat ook wel weten. Groet, Jacco Dan zijn we al met z'n tweeen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 Met z'n drie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 Gezellig! Komen er nog meer? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 Volgens mij kan ik niet achterblijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 Volgens mij kan ik niet achterblijven Goed, dan zijn we al met zijn 4-en. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 10 april 2007 Author Report Share Posted 10 april 2007 We zouden voor een deel "het werk" beneden kunnen doen (koel en veel ruimte bovendien CDR-PC aanwezig). En de rest (luisteren) op zolder (warm en gauw vol). Bovendien hebben we er een goede lichaamstraining bij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 mijn komst is onzeker; ik weet pas zaterdagochtend definitief of ik kan komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 We zouden voor een deel "het werk" beneden kunnen doen (koel en veel ruimte bovendien CDR-PC aanwezig). En de rest (luisteren) op zolder (warm en gauw vol). Bovendien hebben we er een goede lichaamstraining bij... Hoezo. Moeten we stoeptegels leggen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 In de nieuwe wc misschien? (zag er trouwens goed uit, Hans) Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 10 april 2007 Author Report Share Posted 10 april 2007 We zouden voor een deel "het werk" beneden kunnen doen (koel en veel ruimte bovendien CDR-PC aanwezig). En de rest (luisteren) op zolder (warm en gauw vol). Bovendien hebben we er een goede lichaamstraining bij... Hoezo. Moeten we stoeptegels leggen?? Trappenlopen...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 Ik begrijp dat we de sessie bij Hans gaan doen Hoe laat/vroeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 10 april 2007 Author Report Share Posted 10 april 2007 mijn komst is onzeker; ik weet pas zaterdagochtend definitief of ik kan komen. 't zou jammer zijn wanneer je er niet bij kunt zijn,,, Jij bent tenslotte de GROTE test CD promotor... @ Sodejuu (en de rest natuurlijk ook)... Om 11 uur...?? Eerder of later mag wat mij betreft ook... ik zeg zomaar wat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 In de nieuwe wc misschien? (zag er trouwens goed uit, Hans) Groet, Jacco Dat is geen WC, maar een toilet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 10 april 2007 Report Share Posted 10 april 2007 In de nieuwe wc misschien? (zag er trouwens goed uit, Hans) Groet, Jacco Dat is geen WC, maar een toilet. Sorry... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts