Jump to content

Test CD

WanFie
 Share

Recommended Posts

[...]

Hoi Jacco,

Als je de onzin berichten ertussen uit zou halen hoeveel hou je dan over aan berichten en pagina's?

[...]

Ik denk 1 a 2 pagina's aan zinvolle berichten. De rest is het gevolg van menselijke interactie, vooral negatieve emotie.

Groet,

Jacco

[...]

Hoi Jacco,

Als je de onzin berichten ertussen uit zou halen hoeveel hou je dan over aan berichten en pagina's?

[...]

Ik denk 1 a 2 pagina's aan zinvolle berichten. De rest is het gevolg van menselijke interactie, vooral negatieve emotie.

Groet,

Jacco

Ik had het iets positiever ( ;) ) ingeschat een pagina of 4-5. Blijft nog weinig ten opzichte van de 77 pagina's op dat forum. We zijn (helaas) diep gezakt met z'n allen.

met trieste groet,

:(

p/s excuus voor het off-topic zijn.

Yo, ik ben de cd's nieuw aan het ontdekken. Ik heb nogal wat "speelgoed" over de vloer. Naast de nieuwe speakers heb ik ook nog een 2-tal AVM monoblokken die ik moet uitproberen alvorens ik die of de Bryston te koop ga aanbieden (of beide :huh::rolleyes: ) :D

Hoi,

Zou er een track op de huidige set cd's staan die geschikt is om ambianceverschillen te detecteren in een ABX? Het lijkt me handig om die te hebben.

Momenteel een Naim give-away cd aan het beluisteren (Pure), misschien dat daar iets ruimtelijks op staat dat bruikbaar is. Ik heb ook de cd van Ruud Jonker, misschien dat daar iets op staat.

Groet,

Jacco

De jacht op ambiance is geopend:

Trinity sessions van de cowboy junkies

Een klassieker in dit opzicht, die ook nog eens opnieuw op vinyl verkrijgbaar is en blijkbaar ook op SACD,

La Folia de la Spagna; Gregorio Paniagua, Atrium Musicae

We zouden voor een deel "het werk" beneden kunnen doen (koel en veel ruimte bovendien CDR-PC aanwezig). En de rest (luisteren) op zolder (warm en gauw vol).

Bovendien hebben we er een goede lichaamstraining bij... ;)

We zouden voor een deel "het werk" beneden kunnen doen (koel en veel ruimte bovendien CDR-PC aanwezig). En de rest (luisteren) op zolder (warm en gauw vol).

Hoezo. :confused:

Moeten we stoeptegels leggen?? :D

Hoezo. :confused:

Moeten we stoeptegels leggen?? :D

Trappenlopen...???

;)

mijn komst is onzeker; ik weet pas zaterdagochtend definitief of ik kan komen.

't zou jammer zijn wanneer je er niet bij kunt zijn,,, Jij bent tenslotte de GROTE test CD promotor...

:(

@ Sodejuu (en de rest natuurlijk ook)...

Om 11 uur...??

Eerder of later mag wat mij betreft ook... ik zeg zomaar wat... :)