WanFie Posted 11 april 2007 Author Report Share Posted 11 april 2007 Hoe staat 't met de anderen... (Seed7, Sota Jerry en Arden) Komen die a.s. zaterdag...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 april 2007 Report Share Posted 11 april 2007 11 uur is wat mij betreft ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 11 april 2007 Report Share Posted 11 april 2007 Hoe staat 't met de anderen... (Seed7, Sota Jerry en Arden) Komen die a.s. zaterdag...??? Ik niet, heb de komende maanden geen weekeinde meer vrij. Sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2007 Report Share Posted 11 april 2007 Dat klinkt pretty dramatic. Het zal wel niet zo erg zijn. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 april 2007 Author Report Share Posted 12 april 2007 Blijft Arden en Jerry nog over als mogelijke deelnemers. Van Jerry hoor ik echter al een behoorlijke tijd niks meer.... Ik zal beiden een mailtje sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 april 2007 Author Report Share Posted 12 april 2007 Blijft Arden en Jerry nog over als mogelijke deelnemers. Van Jerry hoor ik echter al een behoorlijke tijd niks meer.... Ik zal beiden een mailtje sturen. Nog geen reactie... En 't is overmorgen al te doen.... 't wordt 'n klein clubje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 april 2007 Report Share Posted 12 april 2007 Tis weer de harde kern die overblijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 april 2007 Author Report Share Posted 12 april 2007 Tis weer de harde kern die overblijft. Zoals gebruikelijk. Ik heb overigens de eerste pagina wat aangepast. Zodat er in elk geval makkelijk terug te vinden is wat er gaat gebeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 april 2007 Report Share Posted 12 april 2007 Nou, ik heb alles op papier! De rode pen heeft geregeerd. Onverbiddelijk. Best jammer soms, want er staan hele mooie stukken muziek tussen. Ze zijn alleen voor ons doel niet bruikbaar. Vind ik dan, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 13 april 2007 Members Report Share Posted 13 april 2007 Blijft Arden en Jerry nog over als mogelijke deelnemers. Van Jerry hoor ik echter al een behoorlijke tijd niks meer.... Ik zal beiden een mailtje sturen. Nog geen reactie... En 't is overmorgen al te doen.... 't wordt 'n klein clubje.... Ja, sorry jongens, ik bezoek dit forum niet zo druk meer, tijdens die sporadische bezoekjes heb ik dit draadje gewoon over het hoofd gezien. Ik heb echter ook geen mailtje ontvangen . Maar goed, morgen is dus gewoon onmogelijk, ik lees de reacties hier later nog wel een keer. Nogmaals, sorry... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 april 2007 Author Report Share Posted 13 april 2007 Jammer, Arden dus niet. Ik heb dat mailtje toch echt verstuurd... Voor de mensen die w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 CD1: T1- 3 Deuces, Marcus Miller: Het samenspel van basgitaar, drums en saxofoon is een muzikaal feest. Beetje audiofiel. Lekker sensationeel bij hogere volumes. BRUIKBAAR. T2- Bass drum: De korte droge klappen en het natrillen van het vel zijn mooi te horen. Goede test voor akoestiek en set. Audiofiel en saai maar daarom zeer BRUIKBAAR. T3- Drumsolo: Alweer? Extreme impulsen. Alles zit erin. Puur audiofiel en erg vervelend. BRUIKBAAR NA INKORTEN. T4- Elektrische Bass solo: Weinig ruimtelijkheid maar voor de rest zit alles erin wat je nodig hebt. Lekker kort en daarom zeer BRUIKBAAR. T5- Pauk/Bass trom: Een hoop klappen in het laag en erg saai.Toch zeer BRUIKBAAR. T6- Zang en elektrische bas: Die vrouwenstem erbij maakt het aantrekkelijk om naar te luisteren maar hebben we nou niet genoeg Bass gehad? REDELIJK BRUIKBAAR. T7- Alfred Schnittke: Hard en dynamisch met een lekkere ambiance. Vrouwenstem neigt snel naar schelheid. Aan de lange kant maar redelijk BRUIKBAAR. T8- Homeless: Tel de 10 stemmen rond de microfoon. Matige opname. Redelijk BRUIKBAAR. T9- J.Green, Proloog: Muziekaal een wonderschone track met een hoog kippevelgehalte. De fingersnaps en de ambiance: heerlijk. Veeeeeeel te lang en dus AFVOEREN. T10- Usher, Als sprach...: Grommend laag van pauken en orgel. Lekkere dynamiek. BRUIKBAAR. T11- Toccata: Matige opname in vergelijking met de rest. Heeft eigenlijk niet te bieden. AFVOEREN. T12- Tritsch tratsch: Laag, ambiance en detail, alles zit erin. Uitstekend BRUIKBAAR. T13- Norma: Lekker muzikaal. Stem en fluit zijn lastig voor een set. Veeeeeel te lang. AFVOEREN. T14- J.Green, Ouverture: Wordt gauw saai. Moeilijke muziek. Eigenlijk NIET BRUIKBAAR. T15- Bluzeum: Uitzonderlijk laag laag. De piano doet ook mee, al laat een matige set deze verzuipen in een wolk van laag. BRUIKBAAR. T16- Living Colour. Nee, geen testtrack. AFVOEREN. CD2: T1- Michel Jonasz: Puur audiofiel. Een zware test. Goed BRUIKBAAR maar wel inkorten graag. T2- Terry Evans: Natuurlijke stemmen. Verder geen bijzondere kenmerken. AFVOEREN. T3- Ottmar Liebert: Gitaren en claps/castagnetten zijn wonderschoon. Lekkere impulsen. Prima BRUIKBAAR. T4- Tuba Mirum: Niet bijzonder. AFVOEREN. T5- Der Jungling: Stem en piano. Fijn om naar te luisteren maar MATIG BRUIKBAAR. T6- Pink Floyd: Nep ruimtelijkheid. Matige opname. AFVOEREN. T7- Rickie Lee Jones: Licht audiofiel en toch fijn om naar te luisteren. Zit heel veel in. Een minder goede set maakt hier een zootje van. BRUIKBAAR. T8- Correnteza: Meer van hetzelfde. Vervelend. Sorry, AFVOEREN. T9- Milonga Loca: Eigenlijk niets bijzonders. AFVOEREN. T10- Nits: Lekker muzikaal hoogstandje. Veel ambiance en detail. BRUIKBAAR. T11- Mercy Street: Lekkere luistermuziek maar ook niet meer dan dat. AFVOEREN. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen. Tot morgen, jongens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 april 2007 Author Report Share Posted 13 april 2007 Hoi Geert.. ik mis nog wat tracks...??? Of ben ik nu te haastig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Ja. Of ik typ niet zo snel, dat kan ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Ik vind het o zo rot maar de kans dat het me lukt morgen is echt klein (heb pas morgenochtend vroeg zekerheid). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Jammer. Hoop dat je komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 april 2007 Author Report Share Posted 13 april 2007 Ja.Of ik typ niet zo snel, dat kan ook. Ik mis nog Track 1 van CD 1 Jammer. Hoop dat je komt. Ik ook.... Ik heb de "score" van Geerdie ook op de eerste pagina er tussen gezet... Ik zal dat stuk test ook even printen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Ik mis nog Track 1 van CD 1 Ow, over het hoofd gezien. Is aangevuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 En dan hier mijn "oordeel" over cd 1 (cd 2 staat na cd 1, vrij logisch eigenlijk): cd 1 Track 1, 3 dueces Saxofoon heeft een zekere ambiance. Basgitaar aanwezig. Basdrum ook. Vrij technisch met veel laag. Redelijk bruikbaar Track 2, Bass Drum Droge drum. Bruikbaar Track 3, Drumsolo Veel te lang doch bruikbaar. Zij het dat de ruimtelijkheid technisch aandoet. Na inkorten bruikbaar. Track 4, Elektrische bas solo Droog en laag. Overbodig. Track 5, Pauk, Bass Trom Combinatie impuls en natrillen is interessant. Bruikbaar Track 6, Zang en elektrische bas Erg onnatuurlijke galm. Onbruikbaar. Track 7, es geschah Mooie en overtuigende ruimte-essen, die duiden op ruimte. Veel ambiance, wellicht bruikbaar in een ABX. Track 8, Homeless Veelstemmig en daarom bruikbaar. In de middentonen is de ruimte hoorbaar. Kandidaat voor ABX? Track 9, Proloog WSStory Duurt te lang voordat er iets gebeurt. Misschien het intro inkorten en dan t/m het knippen van de vingers. Zit wel vrij veel ruis in. Redelijk bruikbaar. Track 10, Also sprach Z Veel laag. Pauken geven mooi de ruimte veel icm een lang aanhoudende lage toon. Mooie climax. Bruikbaar. Track 11, Mannheim steamroller No comment. Klinkt bijzonder technisch. Voor mij onbruikbaar. Track 12, Tritsch Tratsch De ruimte lijkt een voorkeur te hebben voor lage tonen qua akoestiek. De triangel zou interessant kunnen zijn. Beperkt bruikbaar (maar wel leuk). Track 13, casta diva Lang. Beetje ruiserig (doet analoog aan). Intro lang. Het wachten wordt beloond: ik krijg hier tranen van in mijn ogen. Mooie stem. Soms een tetterende stem (ook mooi). Zeer bruikbaar. Misschien inkorten. Mooie interactie stem met de ruimte. (ik laat mij misschien te veel meeslepen nu...) Track 14, Overture WSStory Veel ruis. Overbodig. Track 15, Portrait of a groove No comment. Zeer bruikbaar. Track 16, Postman Onbruikbaar. Leuk als jeugdherinnering. *************************************************************** cd 2 Track 1, Le temps passe Als je laag zoekt: gevonden! Uiteraard veel te lang, maar ondanks dat zeer bruikbaar. Ook leuke ruimte-effecten. Track 2, I want to go back Veel ruis. De ruimte doet mij artificieel aan, maar daarom niet minder interessant. Af en toe schorre stemmen en een leuk ruimtelijk orgel (?). Beperkt bruikbaar. Track 3, Heart still beating In het begin denk ik een noise gate te horen. Ruimte is vooral links-rechts. Onbruikbaar Track 4, Tuba mirum Simpel en diep. Wat mij nog steeds fascineert is de plaatsing (ver weg en van rechts naar links) van de stemmen en de interactie met de ruimte. Bruikbaar Track 5, Der jungling an der Quelle Vergeleken met Tuba mirum erg dichtbij en een opvallende ruimte hoorbaar. Uitsterven van de piano mooi. Stem is niet stabiel in het midden. Bruikbaar. Track 6, The great gig in the sky Veel ruis. De (knip)fouten blijven erg storen (alsmede de jengeling) en daarom was ie geselecteerd. Beperkt bruikbaar. Track 7, Easy money Zonder twijfel een studioproductie. Strak en een heel gecontroleerde akoestiek. Onbruikbaar. Track 8, Correnteza Op de koptelefoon komt het een beetje raar over. Heel sensationeel (er gebeurt veel) en het komt ook erg technisch over. Beperkt bruikbaar, alhoewel het wel leuk is om naar te luisteren. Misschien een kandidaat voor ABX? Track 9, Milonga Loca Ik heb niet het gevoel dat deze track iets toevoegt aan hetgeen we al hebben. Onbruikbaar. Track 10, Fire in my head Deed mij vrij weinig. Beperkt bruikbaar. Track 11, Mercy street Alleen bruikbaar dankzij een heel lage toon in het midden / tegen het eind. Maar om de track daarom te houden: overbodig. Onbruikbaar. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Hoi allemaal, Ik weet het is op de valreep,maar ik wil er morgen wel bij zijn. Tot morgen rond 11.00 uur dan. Groet, S.O.T.A Jerry Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 april 2007 Author Report Share Posted 13 april 2007 Hoi allemaal, Ik weet het is op de valreep,maar ik wil er morgen wel bij zijn. Tot morgen rond 11.00 uur dan. Groet, S.O.T.A Jerry Tot morgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 14 april 2007 Report Share Posted 14 april 2007 Ik ga het niet halen, helaas (moet straks naar Schiphol en kan er niet onderuit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 14 april 2007 Author Report Share Posted 14 april 2007 Ik ga het niet halen, helaas (moet straks naar Schiphol en kan er niet onderuit) Dat is jammer.... Maar, we houden je op de hoogte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 14 april 2007 Report Share Posted 14 april 2007 Ik wens jullie een prettige en vooral vruchtbare bijeeenkomst en het spijt mij vooral niet even de speciale, geheel vernieuwde luisterkamer te kunnen betreden want ik heb gister van Zee gehoord dat het daar bijzonder goed klonk. Ik wacht op een nieuwe gelegenheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 14 april 2007 Report Share Posted 14 april 2007 Hoewel ik niet mee doe (en daar achteraf wel wat spijt van heb) wens ik jullie vandaag vooral heel veel plezier met elkaar en bovenal veel gezelligheid. Toch heb ik nog een brutaal vraagje : Is het nou de bedoeling dat als de nummers voor de Test cd definitief uitgekozen zijn, gaat er dan een echte cd van komen en kan dan een ieder die cd bestellen of worden er alleen kopieen gemaakt voor de deelnemers die er alleen aan hebben meegewerkt? Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts