dekkersj Posted 24 juni 2007 Report Share Posted 24 juni 2007 (edited) Ik vind het allemaal prima. Zullen we anders eerst een lijst maken van wie hem wil hebben? Ik stel voor de "harde kern" eerst en dat ie daarna op tournee gaat. Met uitzondering andromedaaudiodesign, die was erg snel met zijn vraag. Dus de volgorde (ik hoop dat ik niemand over het hoofd zie): andromedaaudiodesign Kraus Seed7 Geerdie Arden Sodejuu Hans sota Jerry m44 audiofreak PD ...? Groet, Jacco Edited 25 juni 2007 by dekkersj Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 24 juni 2007 Report Share Posted 24 juni 2007 Toch geen wereldtournee hoop ik Ik zie hem met belangstelling tegemoet , en stuur hem gelijk weer door naar de volgende gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 Zet mij er ook op. Dank je Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 Ook ik wil wel een CD'tje! Trouwens Jacco, in welk programma ga je de CD branden? Naar redbook standaard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 Ook ik wil wel een CD'tje! Trouwens Jacco, in welk programma ga je de CD branden? Naar redbook standaard? Uiteraard. In WaveLab waarbij netjes twee seconden pre gap is aangehouden, 20 ms fade in en fade out en CD Text is toegevoegd. De cd is gebrand met een Plextor op 8x speed. Ik heb jullie beide (audiofreak ook) onderaan het lijstje toegevoegd. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 juni 2007 Author Report Share Posted 25 juni 2007 bedenk ook dat de vakantieperiode weer voor de deur staat. Ik ben b.v. tussen 11 en 30 juli weg. Gezien het grote aantal gegadigden, Misschien twee rondes..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 (edited) Goed idee. Wellicht dan de volgende twee rijtjes: Kraus Seed7 Geerdie Arden Sodejuu sota Jerry Hans en andromedaaudiodesign m44 audiofreak PD ..? Groet, Jacco Edited 4 juli 2007 by dekkersj Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 bedenk ook dat de vakantieperiode weer voor de deur staat. Ik ben b.v. tussen 11 en 30 juli weg. Je bent net terug van Italie, toch ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 juni 2007 Author Report Share Posted 25 juni 2007 bedenk ook dat de vakantieperiode weer voor de deur staat. Ik ben b.v. tussen 11 en 30 juli weg. Je bent net terug van Italie, toch ? Daar zouden we het niet meer over hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 bedenk ook dat de vakantieperiode weer voor de deur staat. Ik ben b.v. tussen 11 en 30 juli weg. Je bent net terug van Italie, toch ? Daar zouden we het niet meer over hebben... Nee, je zal maar naar Italie op vakantie gaan. Vreselijk. Weet je hoe godvergeten heet het daar nu is? Dan beter een weekje regen toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 Ik heb eind juli pas vakantie, dus laat maar doorkomen die hap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 bedenk ook dat de vakantieperiode weer voor de deur staat. Ik ben b.v. tussen 11 en 30 juli weg. Je bent net terug van Italie, toch ? Daar zouden we het niet meer over hebben... ik dacht dat je vorige vakantie al "zuurverdiend "was deze zeker bitter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 28 juni 2007 Report Share Posted 28 juni 2007 Goed idee. Wellicht dan de volgende twee rijtjes: Kraus VERSTUURD Seed7 Geerdie Arden Sodejuu Hans sota Jerry en andromedaaudiodesign VERSTUURD m44 audiofreak PD ..? Ziezo, er zijn twee pakketjes ondwerweg en ik hoop dat ze het overleven. Dus na ontvangst doorsturen volgens de tabel hierboven (Kraus -> Seed7) en (andromedaaudiodesign -> m44). Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 juni 2007 Report Share Posted 28 juni 2007 bedankt alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 28 juni 2007 Report Share Posted 28 juni 2007 Hoi M en M 44 , ik zit nu in amsterdam voor mijn werk , vrijdag ben ik weer in de stad aan de Waal , ik wil de cd dit weekend naar je opsturen. Geef me even het adres, mijn emailadres is te vinden op mijn website. Moet ik er nog een matje bijdoen , ik heb er eentje van kokos gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 juni 2007 Report Share Posted 28 juni 2007 *************** robin van den bergh (voor als meer mensen spullen kwijt willen) ik zeg schaak en jij zegt............... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 ontvangen en doorgestuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 30 juni 2007 Report Share Posted 30 juni 2007 Cd ontvangen ,en na het kopieren stuur ik hem door. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 juli 2007 Report Share Posted 1 juli 2007 audiofreak geef je adres even door dan kan ik het afhandelen zodra ik de cd binnen heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 juli 2007 Report Share Posted 3 juli 2007 ja cd binnen en copie gemaakt. gezien de omstandigheden maar even zo laten en dan opsturen naar audiofreak of Pd benaderen? wat mij betreft maar opsturen naar PD en dan hij weer naar audiofreak. tenzij hier bezwaren tegen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 3 juli 2007 Report Share Posted 3 juli 2007 Ik vind de CD wel een succes. Er staat heel geschikte testmuziek op in ruim voldoende mate. Er kan zelfs nog wel het een en ander af, bijv. de west side story (geen erg prettige uitvoeringen) en Straus'Zarathustra is ook de verkeerde uitvoering. Het zijn geen erg onthullende tracks. Maar daar staat ruim voldoende tegenover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 3 juli 2007 Report Share Posted 3 juli 2007 Ik vind de CD wel een succes. Er staat heel geschikte testmuziek op in ruim voldoende mate. Er kan zelfs nog wel het een en ander af, bijv. de west side story (geen erg prettige uitvoeringen) en Straus'Zarathustra is ook de verkeerde uitvoering. Het zijn geen erg onthullende tracks.Maar daar staat ruim voldoende tegenover. 'k ben het eigelijk wel met je commentaar eens, met name over Zara'. Het orgel is m.i. overdreven hard t.o.v. het orkest en het orkest vindt ik erg "zoet", het "scheurt" niet. Heb de opname net vergeleken met die van Blomberg/Staatskapelle Dresden op Denon CO-2259. Deze is veel transparanter, het koper is helderder en heeft zo'n lekker tetterende sound. Het orgel lijkt wel lager te gaan en is veel zachter dan in de versie van de test cd. Hierbij moet wel gezegd worden dat het orgel op een andere lokatie separaat is opgenomen en er in gemixed (hetgeen blijkbaar op vele opnamen zo is gedaan). Als er behoefte aan is kan ik er wel een flac van uploaden. Verder mis ik eigenlijk toch wel een stuk solo stem. Echter, laten we nu niet meteen alles gaan veranderen, maar laat het evolueren. Gewoon eens een paar maanden naar luisteren, wat gaat irriteren, wat wordt er gemist. Er komen dan t.z.t. vanzelf wel ideeen voor constructieve wijzigingen voor een V3. Is het mogelijk om deze draad bovenaan het board vast te pinnen, zodat alle bezoekers in de gelegenheid komen om de cd toegestuurd te krijgen om hem zelf eens te "beluisteren"? Jacco, dank je voor het werk dat je er in hebt gestoken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 juli 2007 Report Share Posted 3 juli 2007 vanavond op de bus gegaan. dus overmorgen bij PD. ga zometeen luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moderator1 Posted 4 juli 2007 Report Share Posted 4 juli 2007 Geachte Forumgebruikers, Wij hebben het Topic bovenaan vastgezet. Als het Topic langzaam minder wordt of er wordt een nieuw topic geopend voor bijvoorbeeld 'test cd versie 3' dan kan dit topic altijd weer losgemaakt worden en evt het nieuwe topic bovenaan vastgezet worden. Met vriendelijke groet, Moderator1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 4 juli 2007 Report Share Posted 4 juli 2007 ja cd binnen en copie gemaakt. gezien de omstandigheden maar even zo laten en dan opsturen naar audiofreak of Pd benaderen?wat mij betreft maar opsturen naar PD en dan hij weer naar audiofreak. tenzij hier bezwaren tegen zijn. Doe mij maar als laatste met de cd, gezien de omstandigheden. Deze week staat mijn hoofd hier echt niet naar. Degene die mij dan de cd moet toesturen en mijn adres nodig heeft, stuur mij dan een PB. Dank alvast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts