Jump to content

Ik mis goede basweergave...hulp nodig !!!

Ghostbuster
 Share

Recommended Posts

Maar het zal toch wel een naam hebben , echt PA nee toch, klipsch is wel bekend , meeste zijn hoornsystemen toch :huh: Maar inderdaad , ik vind zon merk als wilson gewoon mooi , als je ziet hoeveel aandacht er is besteed aan de kast , en tegenwoordig maken ze geloof ik hun eigen kastmaterialen, extreem res. vrij, en dan mag het ook wat meer kosten vind ik :unsure::rolleyes:

Maar het zal toch wel een naam hebben , echt PA nee toch, klipsch is wel bekend , meeste zijn hoornsystemen toch :huh: Maar inderdaad , ik vind zon merk als wilson gewoon mooi , als je ziet hoeveel aandacht er is besteed aan de kast , en tegenwoordig maken ze geloof ik hun eigen kastmaterialen, extreem res. vrij, en dan mag het ook wat meer kosten vind ik :unsure::rolleyes:

Maak eens een afspraak bij AudioImport en luister eens........ Je zal je verbazen.

Woorden kunnen je hier niet duidelijk maken wat je zult gaan horen.

gr. Marcel

Werk je daar, of heb je aandelen, :D:D , alleen aan de kast kan ik al zien dat er waarschijnlijk nooit beter laag uitkomt dan een wilson, maar ik ben zelf ook al weer met iets bezig!!!! :D

vooroordelen zonder dat je ze gehoord hebt? Volg het advies nu op........

En nee, ik werk er niet maar heb ze al 20 jaar..........

Werk je daar, of heb je aandelen, :D:D , alleen aan de kast kan ik al zien dat er waarschijnlijk nooit beter laag uitkomt dan een wilson, maar ik ben zelf ook al weer met iets bezig!!!! :D

Ja misschien ooit , wwar zit dat eigenlijk :blink::D

Ja misschien ooit , wwar zit dat eigenlijk :blink::D

www.audioimport.nl wellicht??????

AudioImport heeft het merk niet meer en geen eigen luisterruimte, jammer.................

Zaken waar je een klipschorn echt kunt beluisteren zijn er niet in Nederland, via het circuit van eigenaars is er wel eens iets te regelen.

:(

Ik kijk wel ik maak ooit nog wel eens een 3 weg , denk ik !! :P:blink:

Citaat:

Hoe complex de baskast van een Klipschorm is blijkt uit de hoeveelheid gebruikt materiaal, dat nodig is voor een enkele baskast: 59 verschillende houten panelen; 280 schroeven en spijkers, 1.2 kg.lijm. Deze panelen dienen op de millimeter nauwkeurig te worden samengevoegd om de juiste weergavekwaliteit te krijgen. Bij de fabriek zijn er 2