Turbomarco Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Kan dat zonder pre outs. Ik dacht mischien via de tape in en out greetz Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hero Elzinga Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Moet mogelijk zijn. Een tape-out heeft echter wel een vast vollume dus zal je handmatig de twee volume knoppen moeten bedienen. Bij pre-out regelt de eerste versterker ook het niveau van de tweede. In dat geval word ook wel een combinatie van integrated en power gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Je zou het ook met een spanningsdeler op de luidsprekeruitgang kunnen doen (subwooferversterkers doen dat ook). De verhouding van de weerstanden weet ik niet maar dat kan een ander je vast vertellen. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 Nou volgens mij word het dus de optie tape in en out,met de gescheiden volume regelaars kan ik wel mee leven. greetz Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Moet je dan niet iedere keer als je het volume wijzgt de balans tussen het hoog en laag eigenlijk opnieuw afregelen? Of je misschien een paar van te voren bepaalde overeenkomstige volume niveaus markeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 als ik met de a.b gaat werken gaan de volume regelaars toch gelijk op,het zijn namelijk 2 de zelfde versterkers. het lijkt mij ook wel handig om het laag evt appart te regelen via de 2e amp{sublaag welteverstaan}Ik heb vroeger een superscope versterker gehad ,en die had 2 volume regelaars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Geplaatst door Turbomarco:als ik met de a.b gaat werken gaan de volume regelaars toch gelijk op,het zijn namelijk 2 de zelfde versterkers. Pleistertje op de IR sensor van de "slave" versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 Geplaatst door Pjotr:Pleistertje op de IR sensor van de "slave" versterker. en waarom zou ik dat doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts