The Koosjer connection Posted 13 december 2006 Report Share Posted 13 december 2006 Voor iedereen een heel goed Kerstfeest gewenst!....en voor 2007 een gezond jaar...dan komt de rest vanzelf Hans & familie...vanuit het land waar het ooit allemaal begonnen is...zoals staat beschreven Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 24 december 2006 Author Report Share Posted 24 december 2006 Vandaag is het dan zover....voor al diegenen die naar de kerstmis gaan een gezegende mis...en voor allemaal een prettig kerstfeest gewenst! ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 24 december 2006 Report Share Posted 24 december 2006 Van hetzelfde, Hans. Voor jou en voor een ieder die dit leest. Vanuit het land waar het al lang geleden is dat we een witte Kerst hebben gehad. Enne, ik ga niet naar de Kerstmis maar maak er een vree(t)(d)zame tijd van. Ook goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 24 december 2006 Author Report Share Posted 24 december 2006 Nou...een vree[t][d]zame dag dan morgen... ... Hier gaat het aan je voorbij helaas.....ik heb geen boom nu...en dat maakt het toch wel vindt ik....maarja...ook wij houden het dan maar op een vree[t][d]zame dag.... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippie Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 alle leden een goed kerstfeest gewenst en voor 2007 een muzikaal jaar groeten chippie Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 december 2006 Author Report Share Posted 25 december 2006 alle leden een goed kerstfeest gewenst en voor 2007 een muzikaal jaar groeten chippie Dank je wel..ook voor jou en jou dierbaren... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts