kww Posted 17 december 2006 Report Share Posted 17 december 2006 hallo even een vraagje voor een neefje van me. hij heeft een setje 6 x 9 inch auto speakers over en wil deze bij de pc gaan gebruiken. hiervoor heeft ie een paar caliber behuizingen namelijk de bc69 van 3,2 liter inhoud. deze zouden echter magnetisch afgeschermd moeten worden omdat ze toch erg dicht bij de monitor komen te staan. wat kan ik hieraan doen? zouden loodbitumen matjes bijvoorbeeld helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 december 2006 Report Share Posted 17 december 2006 Volgens mij helpt loodbitumen niet. Er zit immers weinig tot geen lood in. Ik denk dat je mu-metalen kapjes zoekt om over de magneten te schuiven. Die zijn te koop bij bijv. BMM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kww Posted 17 december 2006 Author Report Share Posted 17 december 2006 thanx we zullen die eens proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts