Guest UKSub Posted 20 december 2006 Report Share Posted 20 december 2006 Hey hey, net volgende site ontdekt Rate your music Per jaartal heb je een top 1000, dus minstens 56000 lp's - Cd's Kwil hier geen polemiek starten van die plaat stat maar op die plaats en die groep ontbreekt enz enz Het is een site waar je ongelooflijk veel in kan opzoeken per artiest genre enz enz Rate Your Music Sorry moest deze site ooit al aangehaald zijn Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 20 december 2006 Report Share Posted 20 december 2006 zeer mooi ja en wat een verschil jaren 60 70 ten opzichte van 80 in de 80 tieger jaren was het dus mindere muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 20 december 2006 Report Share Posted 20 december 2006 Yep!!! Nu snap ik waarom ik weinig muziek uit de jaren 80 heb ... Ondertussen staan de 1e albums van 2007 al op de site Interessant om te volgen wat gaat uitkomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 20 december 2006 Report Share Posted 20 december 2006 Leuke site Stef! Dank je voor het delen van de link. PS Hoe is het verder gegaan met de ......... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 21 december 2006 Report Share Posted 21 december 2006 @ Gerald kMail je nog als ik kan ... Hoop tussen de feestdagen mn ADSL ok te hebben zodat ik ja van thuis kan bestoken Vandaag is tevens mn laatste werkdag voor dit jaar. Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 21 december 2006 Report Share Posted 21 december 2006 Bekijk deze uitstekende gebruikers site sinds een aantal maanden ook dagelijks. Vormt samen met reviewers site All Music Guide een vrijwel compleet plaatje van alle uitgebrachte muziek (in ieder geval US en UK). zeer mooi ja en wat een verschil jaren 60 70 ten opzichte van 80 in de 80 tieger jaren was het dus mindere muziek Wat? Geen waardering voor Stock, Aitken en Waterman? Of Rap 'muziek'? Ben zelf kind van de jaren tachtig, maar luister nu naar heel platen uit die tijd (meestal geen typische 'jaren 80 muziek') dan toentertijd. Valt best nog wel veel moois te ontdekken buiten het toenmalige hitparade geweld. Rap is ten allen tijde overbodig en taboe. Kom maar op met die discussie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 21 december 2006 Report Share Posted 21 december 2006 Leuke site, inderdaad met iets als allmusic.com is dit een schat aan informatie waarmee je nieuwe mooie muziek kan vinden! En zowel jare 80 als Rap moet je tot 'muziek' rekenen, of je het nu mooi vindt of niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 21 december 2006 Report Share Posted 21 december 2006 En zowel jare 80 als Rap moet je tot 'muziek' rekenen, of je het nu mooi vindt of niet Yep, het waren fenomen en zijn inmiddels ook een stuk historie. Jaren 80 worden nmm wat al te vlot eenduidig afgedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 22 december 2006 Report Share Posted 22 december 2006 Heb een beetje zitten rondprikken, 1977 is voor mij toch wel een van de beste jaren. De hele top100 mag je zonder uitzondering zo in m'n platenkast zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts