Jump to content

jsa leg es uit wil je

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

ik wist wel dat je iets te melden had.

maar voor zover mijnkenis reikt is de dm4 niet te vergelijken met de dm 7.

dwz de dm7 is veel beter. bovendien is dm4 een erg oude speaker. en ook niet zo mooi.

met zo'n menig kan ik haast niet tot een bod komen wat je zal aanpreken.

game. maarals je ooit nog een dm 7 hebt of mij van mn ogelijk kan overtuigen... cool.gif

nu weet ik niet of dat psitief of negatief was bedoeld maar ik ga even uit van eerste. ik hu wel van blablabla omdat even een dm4 eraanvastknopen 'easier said than done' is.

vindt maar eens iemand die even dm4'd komt langsbrenegn om je te laten luisteren....

bovendien ben ik met blablabla ervan overtuigd dat de dm7mk2 een goede speaker is die ik wil.

bovendien is de marktwaarde ervan aanzienlijk hoger en dat wil ook wat zeggen...

e hij is nieuwer en en enzovoort.

game[]

Geplaatst door []game[]:

nu weet ik niet of dat psitief of negatief was bedoeld maar ik ga even uit van eerste.

Ik gok het laatste    ;)

ik hu wel van blablabla omdat even een dm4 eraanvastknopen 'easier said than done' is.

vindt maar eens iemand die even dm4'd komt langsbrenegn om je te laten luisteren....

bovendien ben ik met blablabla ervan overtuigd dat de dm7mk2 een goede speaker is die ik wil.

Ik weet niet of dat wel zo verstandig van je is. Moet je niet eerst zelf (het liefst thuis) horen hoe hij klinkt? Zo kan iedere willekeurige luidspreker je wel aangepraat worden, puur omdat iemand er goede ervaringen mee heeft...     confused.gif

bovendien is de marktwaarde ervan aanzienlijk hoger en dat wil ook wat zeggen...

Dan mag jij mij vertellen wat er zo goed aan Bose-speakers is... Die zijn ook niet voor niets en toch is het niet veel soeps...

e hij is nieuwer en en enzovoort.

Dat zegt al helemaal niks...

game[]