The Koosjer connection Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 Zojuist bereikte mij het bericht dat James Brown is overleden...73 is hij geworden... Ik ben er mee opgegroeid..soul was toen een revolutie...en James een van de generaals...ik in zijn gevolg...compleet met soulbroek met van die onwaarschijnlijke wijde pijpen en schoenen met zolen die medisch niet verantwoord meer waren... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 Ja jammer he Hans... Was een van de grondleggers voor soul, hip hop , rap en funk!! Draaide al elpee's van hem in de ''sixties'' op feestjes en later, begin 70-er jaren ,als DJ in een grote discotheek in Tilburg, ging er geen avond voorbij, of ik draaide muziek van James... He hemel zal nu wel wat meer Funk hebben..hahah Kerstgroetjes uit Loon Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 december 2006 Author Report Share Posted 25 december 2006 Toevallig verleden week nog een docu gezien over de funk...onder andere te zien waren de funk brothers die an de wieg hebben gestaan voor zoveel hits van Motown...James Brown natuurlijk...Bootsy Collins..George Clinton met z'n space ship..en de grootste bas gitaris ever James Jamerson....en vele anderen....ik heb er echt van genoten..veel te weinig zie ik zulke prachtige muziek docu's... Is het konijn al binnen? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts