Jump to content

eindtrap voor subwoofer

RALF
 Share

Recommended Posts

ik ben op zoek naar een stevige eindverster om een actieve subwoofer aan te sturen

de gebuikte woofer is die uit de BK monolith subwoofer en komt in een 95 liter basreflex afstemming

de gebruikte croosover is een thommessen subway X en komt dus extern, waardoor de plaatsing vd subwoofer een stuk eenvoudiger wordt, ook wordt de subwoofer kast zo gebouwd dat er nog tussen fronten downfirng gekozen kan worden

ik zoek een eindversterker die voldoende power kan leveren, misschien een PA eindtrap van minimaal 300watt aan 4 ohm

ik zoek een eindversterker die voldoende power kan leveren, misschien een PA eindtrap van minimaal 300watt aan 4 ohm

Ik zou zeker eerst naar PA versterkers kijken en niet naar Hypex, als je de gelegenheid hebt om een PA versterker te gebruiken in je ontwerp. Bij "The Sample Temple" in Enschede ligt nu bijvoorbeeld een PA versterker (120 W*2) voor 69 euro, of 240W*2 voor 99 euro. Veel goedkoper en potentieel net zo goed als hypex; en ze zijn los (je hoeft ze niet in een kast in te bouwen). Klik vooral even op

http://www.sampletemple.com/shop.php?doc=categorie&id=26

misschien niet een echte powerbak, maar heb voor 75 euro een 2de hands Alesis RA300 gescoord

degelijk gebouwde eindtrap met 2 x 150 watt aan 4 0hm

ga toch uiteindelijk 2 subs voor muziek bouwen, dus de monolith clone blijft zoals deze nu is, in een 60liter kast met een Thommessen sw2.4 subamp erop

de 2 subs voor muziek komen onder mijn aurum cantus monitors

voorversterker is een Myryad t40 en een T70 eindtrap die 2 x 100 watt levert, hiertussen komt de thommessen subway X met daarachter de alesis ra300

voor het laag heb ik voorlopig de Seas L26 of de alcone ac10he op het oog