Duck-Twacy Posted 26 december 2006 Report Share Posted 26 december 2006 Leuk kerst nieuws van Sony, na hun kinder moord (stoppen marketing voor sacd) hebben ze weer een betaalbare fatsoenlijke speler op de markt gebracht. http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action...Audio+CD+Player Met een prijs onder de 900 euro wel heel iets betaalbaarder dan de 3600 euro kostende SCD-XA9000ES. Wat zou Bas hier mee kunnen?? Kan je alles bewerken behalve een tikfout in de titel. Mooooods Op Sony.jp nog een paar leuke dozen (die vast niet hier naar toe komen) http://www.sony.jp/products/Consumer/AV-Hi...oducts/DR1.html sacd mini?: 18.5 kilo! (en ruim 3 keer zo duur als de XA9000 ) He. als ik een reactie plaats komt ie in hetzelfde bericht!! dat is wel slecht voor mijn post count Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 december 2006 Report Share Posted 26 december 2006 Wat een mooi ding, die SCD-XA1200ES jammer dat hij alleen in het zilver is te krijgen Aantal DA-converters 8! daar hoeft Bas voorlopig niks aan te doen In Duitsland, ligt de prijs een stuk lager dan 900 euro. Met vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 december 2006 Author Report Share Posted 26 december 2006 Tja, de modegevoeligheid van Japanse audio kleuren: zilver, zwart, goud, titanium. Kenneklijk zijn we nu weer bij zilver. Over 1 jaar is zwart weer aan de beurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 27 december 2006 Report Share Posted 27 december 2006 Sony is helemaal weer bezig , heb je stereo eindversterker gezien , met ingebouwde DSP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankbunnik Posted 27 december 2006 Report Share Posted 27 december 2006 Mooie speler voor als mijn Sony XA50ES ooit kapot mocht gaan, wat ik niet hoop. Die speler bevalt me alweer zo'n 7 jaar uitstekend. Iemand bekend met een goede zaak in Duitsland die schijnbaar veel goedkoper is dan een Nederlandse winkel? Mijn XA50ES heb ik destijds bij Correct in R'dam gekocht. Was in de aanbieding omdat er een nieuw model was uitgebracht. Scheelde toen 1.000 gulden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 december 2006 Author Report Share Posted 27 december 2006 De 1200 is al voor 750 te koop bij Correct. Heel veel goedkoper zal DL niet zijn als je er de transportkosten bij optelt denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 27 december 2006 Report Share Posted 27 december 2006 via www.kieskeurig.nl kom je bij redcoon uit op Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 27 december 2006 Report Share Posted 27 december 2006 Nog steeds geen AV pre-amps ? En waar blijven de wisselaars met CDDB ondersteuning? Dat scheelt zoveel getiep Mijn wissleaar heeft onlangs z'n geheugen verloren. En is ook alweer 7 jaar oud. Ik wil een broer(tje) met sacd/dvd/mp3 mogenlijkheid. Ze bestaan wel. Maarhoe krijg ik die betaalbaar! Hier in dit kikkerlandje verkopen ze alleen de cdp cdx 355 en die is al eeuwen verouderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 december 2006 Author Report Share Posted 27 december 2006 via www.kieskeurig.nl kom je bij redcoon uit op € 585 als goedkoopste Das absurd laag. Maffe inet winkel. Naast alle Reloop bagger tref je ook een Focal Electra SW1000 signature sub aan van 3247 euros Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 27 december 2006 Report Share Posted 27 december 2006 Mooie speler voor als mijn Sony XA50ES ooit kapot mocht gaan, wat ik niet hoop. Die speler bevalt me alweer zo'n 7 jaar uitstekend. Iemand bekend met een goede zaak in Duitsland die schijnbaar veel goedkoper is dan een Nederlandse winkel? Mijn XA50ES heb ik destijds bij Correct in R'dam gekocht. Was in de aanbieding omdat er een nieuw model was uitgebracht. Scheelde toen 1.000 gulden. Niet meer eruit doen de xa50es, is GENOEG aan temodden. Geloof me de moeite waard wat een loopwerken hebben die spelers. Ook 18kg aan hardware op je plank mijne gaat er iig niet snel meer uit Wel mooi die nieuwe spelers. Vraag me af wat ze doen tov de oudere op cd gebied. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts