Jump to content

hifi

Guest Michel Bruss
 Share

Recommended Posts

Guest Michel Bruss

Ik kwam in HVT nog een adres tegen van een ander forum.

Ik ben er net even heen gesurfd, heb er een paar berichtjes gedropt, maar ik kreeg gelijk last van mijn ogen van al die priegel

teksten. Er word toch veel gebruik gemaakt van dit forum gezien de bezoekers aantallen. Misschien bestaat het hifi- forum al langer, en kennen ze daar dit forum niet. Kwam daar ook geen namen

tegen van mensen die hier actief zijn. Degene die dit forum ontdekt hebben blijven blijkbaar dit forum trouw dat is natuurlijk goed nieuws.

Zijn er mensen die dit forum kennen en wat vind je ervan??

www.hifi.nl

Nu we het toch erover hebben surf dan ook even langs de website van hifi +

www.hifiplus.com

Dit is een van mijn favourite Hifi bladen.

Als je het tijdschrift al eens in je hand hebt gehouden weet je wat ik bedoel. Alleen die kaft al. Daar kan menig boeketreeks roman nog wat van leren!

Michel

Hallo Michel,

De reden dat ik hier beland ben is hifi.nl, aangezien daar op een vraag van mij een link naar hear.nl stond.

Het is een leuke site met veel nuttige tips, vooral voor een beginner als ik.

Kwam daar ook geen namen

tegen van mensen die hier actief zijn

Een van de meest aktieve mensen op dit forum heeft er daar toch ook al zo'n 150 posts opzitten

Guest Ron Bergen

Volgens mij kennen ze dit forum daar wel. Ze hebben namelijk pas onlangs een forum genomen dat op dit forum lijkt. Van de beheerders van deze site heb ik begrepen dat hifi.nl het nogal vreemd vond dat men hier geen wachtwoorden gebruikt. Dit is gedaan om het zo eenvoudig mogelijk te houden voor de gebruikers. En zo lang niemand hier misbruik van maakt werkt het volgens HEAR.nl naar behoren.