tube 300 Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Hoi Jeroen Heel erg vervelend allemaal ik kan het me goed voorstellen hoe je je voelt maar je hebt de platenspeler gekocht bij iemand met een hele goede naam ik weet zeker dat het allemaal goed komt gr Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Wat een zuur verhaal! Succes Jeroen. Azh Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Met de draaitafel zal het zeker goed komen en ik hoop dat je element wel te redden is. Veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 5 januari 2007 Report Share Posted 5 januari 2007 Jeroen, op 2 januari gaf ik al aan dat je bij het element moest zoeken: De piek zit op 11 Hz. Beide kanalen uit fase, dus wat je ziet/hoort is de verticalearm/element resonantie die hier absurd hoog is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen.S Posted 6 januari 2007 Author Report Share Posted 6 januari 2007 Mijn excuus aan de eigenaar van Audioselectief. Het was niet de bedoeling om de zaak in kwaad daglicht te zetten. Groet, Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Ik denk niet dat er iemand ook maar 1 moment gedacht heeft dat je de bedoeling had om anti-reclame te maken. Bovendien kan Audioselectief Hear wel een potje breken en heb je naar mijn idee van alle kanten te horen gekregen dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Die gedachte kwam ook absoluut niet bij mij op. Ik heb ook hele goede ervaringen met A.S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Naar mijn idee heb je niemand in een kwaad daglicht gesteld. dat zijn gewoon dingen die gebeuren. En als het dan goed opgelost word zegt dit nog meer als gewoon reklame Ben je weer een tevreden mens? gr Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen.S Posted 6 januari 2007 Author Report Share Posted 6 januari 2007 Er is geregeld dat de draaitafel daar verder ingespeeld/gedraaid wordt, en er komt een nieuwe Eroica onder op mijn kosten. Eind van de maand haal ik hem weer op als hij speelklaar is (heb er nu geen geld voor). Ik was dus ongeduldig en heb het andere element per ongeluk vakkundig naar de maan geholpen, dankzij mijn geklooi aan die tonearm. Groet, Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Shit happens De enige troost is dat je mocht toetreden tot de grote en onfortuinlijke kliek van mensen die door ongelukkige omstandigheden hun eigen elementje naar de Filistijnen hebben geholpen. Sterkte er mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Shit happens De enige troost is dat je mocht toetreden tot de grote en onfortuinlijke kliek van mensen die door ongelukkige omstandigheden hun eigen elementje naar de Filistijnen hebben geholpen. Sterkte er mee. Welkom in de club.... Hier heb je er n.l. nog zoeen. Hobo den Bosch, heeft dat indertijd w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen.S Posted 6 januari 2007 Author Report Share Posted 6 januari 2007 Shit happens De enige troost is dat je mocht toetreden tot de grote en onfortuinlijke kliek van mensen die door ongelukkige omstandigheden hun eigen elementje naar de Filistijnen hebben geholpen. Sterkte er mee. Ach, ik kom er wel overheen. Achteraf had ik misschien beter die Goldring Gr 1.2 kunnen houden, was op zich niks mis mee. Had mij een hoop centen bespaard, wat ik beter had kunnen investeren in een rijbewijs die ik nog niet heb. Maargoed dat is achteraf :') Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Krijg je geen coulance voor inruil van het oude element? Bij Benz krijg je meen ik 30 procent terug als je inruilt voor een duurder exemplaar of bij kapotmaken. Ik heb nog een kapot Denon 304 element waarvoor ik 80 euro zou terugkrijgen bij inruil. Het zijn natuurlijk wel duurdere elementen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen.S Posted 6 januari 2007 Author Report Share Posted 6 januari 2007 Krijg je geen coulance voor inruil van het oude element? Bij Benz krijg je meen ik 30 procent terug als je inruilt voor een duurder exemplaar of bij kapotmaken. Ik heb nog een kapot Denon 304 element waarvoor ik 80 euro zou terugkrijgen bij inruil. Het zijn natuurlijk wel duurdere elementen. Ja zo'n 50 euro dacht ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Als het gekloot met het lager niet was geweest was het ongelukje mischien ook niet gebeurd nou ja dat is wel achteraf lullen maar zo'n draaitafel moet wel in orde zijn als je hem koopt vind ik. Ik had wel wat meer verwacht van Haudio Hij zit wel de hele tijd te lezen maar post niet eens even wat Ik had hem toch hoger ingeschat... Natuurlijk hoeft hij geen nieuw element te leveren als Jeroen het kapotgemaakt heeft maar een beetje tegemoetkomen zou hem toch sieren Dat vind ik maar ik ben geen zaken man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen.S Posted 6 januari 2007 Author Report Share Posted 6 januari 2007 maar zo'n draaitafel moet wel in orde zijn als je hem koopt vind ik. Hij was ook goed. Maar ik was, nogmaals, te ongeduldig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Als het gekloot met het lager niet was geweest was het ongelukje mischien ook niet gebeurd nou ja dat is wel achteraf lullen maar zo'n draaitafel moet wel in orde zijn als je hem koopt vind ik. Ik had wel wat meer verwacht van Haudio Hij zit wel de hele tijd te lezen maar post niet eens even wat Ik had hem toch hoger ingeschat... Natuurlijk hoeft hij geen nieuw element te leveren als Jeroen het kapotgemaakt heeft maar een beetje tegemoetkomen zou hem toch sieren Dat vind ik maar ik ben geen zaken man Laten we nou niet op de zaken vooruit lopen. Jeroen had dit hier ook helemaal niet hoeven te schrijven, hij had ook gewoon terug naar Henk kunnen gaan. Nu wordt de boel weer enorm opgeblazen. Ik ben er van overtuigd dat dit goed wordt opgelost... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 wat ik beter had kunnen investeren in een rijbewijs die ik nog niet heb. Maargoed dat is achteraf :') Ha die Jeroen, Ik heb in een grijs verleden heel veel centjes uitgegeven aan rijlessen, maar m'n rijbewijs toen (tot 2x toe) niet gehaald. Als troost heb ik me toen een mooie NAD CD speler kado gedaan en van het een kwam het andere. Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en mijn set behoorlijk verandert en van een hogere klasse. Ik heb nog steeds geen rijbewijs, maar beleef wel intens veel plezier aan het luisteren naar mooie muziek die ook nog eens heel mooi wordt weergegeven. Ik denk achteraf gezien een een leukere besteding dan aan een rijbewijs, auto, brandstof, verzekering en noem maar op. Ik geef toe dat het soms onhandig kan zijn .......... PS. Met je draaitafel en element gaat het helemaal goedkomen en je hebt nu ook geleerd dat elementen heel kwetsbaar zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 (...) PS. Met je draaitafel en element gaat het helemaal goedkomen en je hebt nu ook geleerd dat elementen heel kwetsbaar zijn Wat een optimisme! Met draaitafels en elementen k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 Als het gekloot met het lager niet was geweest was het ongelukje mischien ook niet gebeurd nou ja dat is wel achteraf lullen maar zo'n draaitafel moet wel in orde zijn als je hem koopt vind ik. Ik had wel wat meer verwacht van Haudio Hij zit wel de hele tijd te lezen maar post niet eens even wat Ik had hem toch hoger ingeschat... Natuurlijk hoeft hij geen nieuw element te leveren als Jeroen het kapotgemaakt heeft maar een beetje tegemoetkomen zou hem toch sieren Dat vind ik maar ik ben geen zaken man Jeroen had dit hier ook helemaal niet hoeven te schrijven, hij had ook gewoon terug naar Henk kunnen gaan. Ja Hans, zo ken ik er nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 Als het gekloot met het lager niet was geweest was het ongelukje mischien ook niet gebeurd nou ja dat is wel achteraf lullen maar zo'n draaitafel moet wel in orde zijn als je hem koopt vind ik. Ik had wel wat meer verwacht van Haudio Hij zit wel de hele tijd te lezen maar post niet eens even wat Ik had hem toch hoger ingeschat... Natuurlijk hoeft hij geen nieuw element te leveren als Jeroen het kapotgemaakt heeft maar een beetje tegemoetkomen zou hem toch sieren Dat vind ik maar ik ben geen zaken man Jeroen had dit hier ook helemaal niet hoeven te schrijven, hij had ook gewoon terug naar Henk kunnen gaan. Ja Hans, zo ken ik er nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 Zoals je wel uit de geciteerde berichten kunt lezen is er voor Haudio aan een reactie geen eer te behalen. Volkomen gratuit wordt er een mening geventileerd over wat er aan de hand is en met het vingertje gewezen en komt het begrip "schuld" om de hoek kijken en natuurlijk ook suggestief toebedeeld. Nu is er ineens ook "commotie". Dat is de makke van het forum, iedereen van Appelscha tot Zierikzee, kan ineens voor rechtertje gaan spelen en zijn mening geven of "partij" gaan kiezen. En elke reactie lokt weer een nieuwe reactie uit. Iedereen weet dat er wel een oplossing wordt gevonden bij AS en iedereen weet ook dat het vanaf een afstandje niet mogelijk is om een oordeel te geven over wat redelijk of onredelijk is. Wie er hier de underdog is of het meest zielig, die vraag moet helemaal niet gesteld worden. Ook Calimero maakt wel eens fouten en dan moet hij ook op de blaren zitten. Boven de 18 is het nou eenmaal menens. Dat geldt voor iedereen en gelukkig maar, al komt het wel eens slecht uit. Door heel simpel even te reageren had ook erg veel ellende voorkomen kunnen worden, zeker nadat een quote uit 2005 boven water werd gehaald, overigens heb ik deze datum ook zojuist maar voor het eerst echt gelezen............... Communiceren is een bijzondere kunst, zeker op een forum als dit, als je eraan begint moet je ook als het eens raar wil lopen wel door blijven gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 ...maar zo'n draaitafel moet wel in orde zijn als je hem koopt vind ik. Ik had wel wat meer verwacht van Haudio Hij zit wel de hele tijd te lezen maar post niet eens even wat Ik had hem toch hoger ingeschat... Natuurlijk hoeft hij geen nieuw element te leveren als Jeroen het kapotgemaakt heeft maar een beetje tegemoetkomen zou hem toch sieren Ik denk dat jij geen idee hebt hoezeer Henk betrokken is bij de artikelen en service die hij verleend. Waar gehakt wordt vallen spaanders en Henk is nog nooit te beroerd geweest om mee te denken en te helpen waar hij kan, en ik geloof dat ik hem nog nooit de tent hem zien sluiten op sluitingstijd als eea nog niet af is. Alleen is hij geen liefdadigheidsinstelling, mocht je dat hopen. Ook bij Henk moet de kachel branden. Als jezelf je elementje sloopt, dan moet je een nieuw elementje kopen... Al is dat vreselijk zuur. edit: spelling Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 Shit happens De enige troost is dat je mocht toetreden tot de grote en onfortuinlijke kliek van mensen die door ongelukkige omstandigheden hun eigen elementje naar de Filistijnen hebben geholpen. Sterkte er mee. Beste Jeroen S Welkom in de club van de filistijnen !!! Ik behoor ook tot die club en heb zelfs al 3x een kruisje staan achter mijn naam van het naar de filistijnen helpen van 2 dure elementen,namelijk een Ortofon MC-2000 en een Kiseki Ruby Blue Agaat. Het is heel vervelend als het je gebeurt en je hebt zelf er het meeste last van. Ik zou haast zeggen volgende keer toch wat voorzichtiger zijn en je ongeduld in toom proberen te houden. Enne ik herken het wel dat ongeduldig zijn ,heb ik ook soms erg last van en heeft mij ook weleens goed in de prarie gebracht. Inmiddels gaat het wel beter bij mij ,maar af en toe steekt het wel de kop weer op. Ongeduldig zijn kan ook IN je zitten en bij je horen,zeg maar. Verder geloof ik wel je goede bedoelingen van jezelf en ook in dit draadje. Ik vind ook dat je Haudio NIET in een kwaad daglicht heb gezet en de meesten hier van ons hadden dan wel er iets erover gezegd en anders had Haudio zelf echt wel iets gezegd hier. Misschien is het beter om de volgende keer gelijk direct contact te zoeken met de verkoper of zaak. Als je er toch iets erover op het internet wilt zetten ,dan zou je ook achteraf kunnen doen en het probleem beschrijven en de oplossing. Dat scheelt je dan al gauw weer een paar excuses. Dat je nu bijna een maand zonder zit is jammer voor je en misschien een goede les om in te oefenen in geduldig zijn,maar na die maand zal je met je nieuwe element weer veel plezier beleven en wellicht nog later kan je er misschien ook wel weer om lachen. Ik had de laatste keer met mijn element dat ik een half jaar heb moeten oefenen in geduldig zijn,vanwege dat er een half jaar levertijd op zat en nog gebouwd moest worden,maar nu ben ik erg tevreden met mijn element en kan er zelfs allang weer om lachen om mijn eigen domme fouten hierin. met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 Gelukkig is ( wordt) e.e.a. weer naar tevredenheid opgelost.!! Wellicht is het verstandiger, alvorens met Hear te communiceren, eerst de Dealer of fabrikant of importeur te waarschuwen en daar je ''verhaal'' te doen. Als eea dan wordt opgelost ( of niet) kun je Hear je gram halen of de loftrompet spelen of een warme of koude douche geven...hahaha Ja, we leren nog elke dag, en wie heeft er niet ooit iets verkeerd behandelt, zodat het kapot ging of niet meer werkte? groeten uit Loon Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts