s0000884 Posted 12 januari 2007 Report Share Posted 12 januari 2007 Svp geen ongefundeerde uitspraken S0000, nuanceren zou je af en toe sieren... Kijk dat is nu het verschil dat jullie niet snappen. Het menselijke denken is van toepassing op mensen, niet op spullen. Voor mensen zoeken we de genuanceerde middenweg. Echter, net zoals een vorkheftruck honderden zo niet duizenden keren sterker is dan een mens, zo is de jank van een platenspeler (al zit ie op 0.01%), die veroorzaakt wordt door de onnauwkeurigheid van een electrische moter die een plateau aan moet drijven v Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 januari 2007 Report Share Posted 12 januari 2007 - Een dure platenspeler is per definitie een ambachtelijk produkt in tegenstelling tot een auto. Ik kijk niet op van een zekere vorm van inspelen van zo'n produkt. - In NL hebben we een cultuur dat als iemand boven het maaiveld uitsteekt zijn kop afgehakt moet worden. Henk is een profesional waar weinig tot niets op is aan te merken. Hij heeft veel gedaan voor de promotie van de platenspeler. Dat hij daar een belegde boterham mee verdient is niets op tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 januari 2007 Report Share Posted 12 januari 2007 Svp geen ongefundeerde uitspraken S0000, nuanceren zou je af en toe sieren... Kijk dat is nu het verschil dat jullie niet snappen. Het menselijke denken is van toepassing op mensen, niet op spullen. Voor mensen zoeken we de genuanceerde middenweg. Echter, net zoals een vorkheftruck honderden zo niet duizenden keren sterker is dan een mens, zo is de jank van een platenspeler (al zit ie op 0.01%), die veroorzaakt wordt door de onnauwkeurigheid van een electrische moter die een plateau aan moet drijven v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shibata Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 - Een dure platenspeler is per definitie een ambachtelijk produkt in tegenstelling tot een auto. Ik kijk niet op van een zekere vorm van inspelen van zo'n produkt. Ja hoorrrrrr wat een onzin Dus een Draaitafel van transrotor die toch voor een groot deel in een machine fabriek op CNC machines geproduceerd wordt is een ,,Ambachelijk Product" ? En een Project Debut waarvan de onderelen ook voor een groot deel op CNC machines gemaakt worden is dat niet? Als iets nou helemaal handmatig geproduceerd wordt in keine aantallen, en als het typenummer en merknaam met een penseel er op geschilderd wordt dan vind ik het pas een ,,Ambachtelijk Product" - In NL hebben we een cultuur dat als iemand boven het maaiveld uitsteekt zijn kop afgehakt moet worden. Henk is een profesional waar weinig tot niets op is aan te merken. Hij heeft veel gedaan voor de promotie van de platenspeler. Dat hij daar een belegde boterham mee verdient is niets op tegen. Daar ben ik het helemaal mee eens, ik vind ook dat als je iets nieuws koopt en het is niet goed ga dan naar je leverancier terug en leg het probleem direct voor. Ga dan niet eerst iemand op het net lopen zwart maken, of het nu een klein webshopje is of een high end hifiwinkel van naam en faam. Kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Ik lees dit draadje en de haren rijzen mij ten berge, ik snap van sommige mensen echt niks Wanneer je een nieuwe draaitafel koopt dan zit daar garantie op, als er dan iets aan mankeert ga dan naar je dealer. Het is niet nodig om een klacht eerst uitgebreid op Hear te gaan analiseren, Henk heeft de nodige kennis van zijn producten, daar moet je zijn. Handeld een dealer niet je klacht af zoals jij dat had gewild dan kan je Hear daarover altijd nog discussieren, en als alles naar wens gaat natuurlijk ook Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Ik ben het daar helemaal mee eens! Ik weet zeker dat de starter van dit topic (in zijn na Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts