m44 Posted 31 december 2006 Report Share Posted 31 december 2006 iemand ervaring met speakers van eltax op marktplaats zit een gast uit maarssen die daarin handelt. Hij komt altijd met reviews op de proppen waar je U tegen zegt. Winnaars van dit en dan weer genomineerd door enz. Ik heb ze nog nooit gehoord maar die kleine monitor ziet er wel leuk uit met die ronde achterkant. Is het idd veel waar voor je geld of zijn het gewoon (wat ik verwacht) vogelhuisjes met speakers erin gemonteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huub Franssen Posted 31 december 2006 Report Share Posted 31 december 2006 Een paar jaar geleden heb ik bij die 'gast' (gewoon een aardige kerel) een set nieuwe vloerstaanders gekocht voor 235 euro. Toen vond ik het een groot bedrag. De speakers klonken goed maar werden later vervangen door B&W 603's. Ze draaien nu bij mijn zoon op zijn studentenkamer en zorgen voor het beste geluid van de studentenflat. Prima geluid, eenvoudig maar gedegen afgewerkt en gewoon goedkoop. Een aantal Eltax-speakers heeft inderdaad goede recensies gekregen, o.a. in What Hifi. Hou het echter goedkoop en ga geen speakers van 500 euro kopen, dan kun je beter voor iets anders kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulgastel Posted 1 januari 2007 Report Share Posted 1 januari 2007 iemand ervaring met speakers van eltaxop marktplaats zit een gast uit maarssen die daarin handelt. Hij komt altijd met reviews op de proppen waar je U tegen zegt. Winnaars van dit en dan weer genomineerd door enz. Ik heb ze nog nooit gehoord maar die kleine monitor ziet er wel leuk uit met die ronde achterkant. Is het idd veel waar voor je geld of zijn het gewoon (wat ik verwacht) vogelhuisjes met speakers erin gemonteerd. Hallo M44,vooral die Monitor III doet het erg goed,kijk maar op kieskeurig.nl.Die man in Maarsen lijkt me professioneel,maar als je op zeker wilt spelen ,Conrad en Wehkamp verkopen ze ook .Bevallen ze niet ,krijg je daar altijd je geld terug.Groet ,Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 januari 2007 Author Report Share Posted 1 januari 2007 ik ga ze niet kopen (daarvoor is mijn eigen spul tegoed) maar was gewoon hel benieuwd. Wel oke dus lees ik. oke bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts