Guest kikkervisje Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Ik kan me een Firato herinneren (ja, di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 dan nog maar een altijd hot item (waarvoor uiteraard zeer veel voordeliger alternatieven)prijzen van 13,- (project) tot 38,- (transrotor) prijs per liter is hier echter maar niet vermeld En ook niet wat voor olie het betreft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Ik kan me een Firato herinneren (ja, di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Ik kan me een Firato herinneren (ja, di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 en deze - bijna voor niks is de geodriehoek als alternarief- is in prijs verlaagd: 29,90 millennium audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Wat is nu de vraag Kraus? Of ga je een winkeltje beginnen en doe je een marktonderzoek? Er is geen vraag. In dit topic maakt men melding van al of niet nuttige draaitafelaccessoires. En omdat ik noodgedwongen tamelijk passief en aangeslagen thuis zit, heb ik daar best tijd voor. Ik ben dan ook zeker & vast, top-poster vandaag en iedereen tot last Een winkel, nee daaraan begin ik immers niet en of iets nu loopt, dat interesseert mij geen biet Maar beste forummers, wees maar niet bang de draaitafel draait rond en dat doet-ie nog lang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Ik dacht echt dat jij aan het platen draaien volledig de brui hebt gegeven, niet dus. gelukkig! Nee, kikkervisje, zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 22 oktober 2009 Report Share Posted 22 oktober 2009 Ik dacht echt dat jij aan het platen draaien volledig de brui hebt gegeven, niet dus. gelukkig! Nee, kikkervisje, zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 23 oktober 2009 Report Share Posted 23 oktober 2009 Hai allemaal, Volgens mij hebben we hierover nog geen ervaringen uitgewisseld. Ik heb een VPI platenwasmachine, een Mobile Fidelity Geo disc, een Shure naaldkrachtweger, een Clearaudio waterpasje, Last naaldreiniger en een koolstof borsteltje. (Wat je niet allemaal nodig hebt in het analoge domein!) Zo'n koolstofborsteltje werkt wel bij het opvegen van kleine stofdeeltjes maar het eraf halen is minder makkelijk. Nu zag ik op internet een Nagaoko roller. Stof plakt daara vast zegt men. Heeft iemand er ervaring mee? Mis ik overigens nog nuttige (en in ieder geval leuke) acessoires (5 december komt eraan). Analoge groet, LP's? ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 23 oktober 2009 Report Share Posted 23 oktober 2009 Hai allemaal,Mis ik overigens nog nuttige (en in ieder geval leuke) acessoires (5 december komt eraan). , LP's? ;-) kijk, dat zijn nog eens reflexen; bijna 6 jaar wachten en dan ineens: pats (helaas ook nog mis , maar goed, de verrassing, die blijft) E=Mc2; het gaat niet altijd snel, het kaaaaan ooooooooooooook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 oktober 2009 Report Share Posted 23 oktober 2009 Hai allemaal, Volgens mij hebben we hierover nog geen ervaringen uitgewisseld. Ik heb een VPI platenwasmachine, een Mobile Fidelity Geo disc, een Shure naaldkrachtweger, een Clearaudio waterpasje, Last naaldreiniger en een koolstof borsteltje. (Wat je niet allemaal nodig hebt in het analoge domein!) Zo'n koolstofborsteltje werkt wel bij het opvegen van kleine stofdeeltjes maar het eraf halen is minder makkelijk. Nu zag ik op internet een Nagaoko roller. Stof plakt daara vast zegt men. Heeft iemand er ervaring mee? Mis ik overigens nog nuttige (en in ieder geval leuke) acessoires (5 december komt eraan). Analoge groet, http://www.printtec.nl/toolsmart/enter.htm...arget=d390.html Kun je na het wassen van je naald zien hoe schoon ie is en na het wassen van je platen genieten van een goed uitzicht op de schone groeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 oktober 2009 Report Share Posted 23 oktober 2009 Wel handig als je dan een afneembaar headshell hebt (hoewel deze vermoelijk kan roteren). Overigens zou ik zoiets op ebay/marktplaats zoeken. Voor 50-100 euro koop je er dan wel 1 die goed genoeg is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 oktober 2009 Report Share Posted 23 oktober 2009 Overigens zou ik zoiets op ebay/marktplaats zoeken. Voor 50-100 euro koop je er dan wel 1 die goed genoeg is. Klopt, maar komt ie dan ook in Sinterklaaspapier voor Carl Ik heb met deze gewerkt en hij is optisch erg goed voor het geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 november 2009 Report Share Posted 22 november 2009 Ik heb ook nog zo'n Parastat. jammer genoeg is het hout van de borstel uit elkaar gevallen door de nattigheid van platen wassen waar ik hem voor gebruikt heb. Die twee stukjes binneband met velours blijven overigens w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 22 november 2009 Report Share Posted 22 november 2009 welke olie voor de draaitafel spindel is het beste er zijn zoveel merken draaitafel olie, en is er olie verschil voor Scheu en Rake waar aan het lager punt boven is en bij Thorens waarvan het lager punt onder is Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 november 2009 Report Share Posted 22 november 2009 welke olie voor de draaitafel spindel is het beste er zijn zoveel merken draaitafel olie, en is er olie verschil voor Scheu en Rake waar aan het lager punt boven is en bij Thorens waarvan het lager punt onder is Gebruik de zoekfunctie maar, genoeg over geschreven hear (En gebruik ook eens een vraagteken, is gratis..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 november 2009 Report Share Posted 22 november 2009 Ik heb ook nog zo'n Parastat. jammer genoeg is het hout van de borstel uit elkaar gevallen door de nattigheid van platen wassen waar ik hem voor gebruikt heb. Die twee stukjes binneband met velours blijven overigens w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts