Jump to content

Nuttige draaitafel acessoires

carl
 Share

Recommended Posts

Guest kikkervisje
dan nog maar een altijd hot item (waarvoor uiteraard zeer veel voordeliger alternatieven)

prijzen van 13,- (project) tot 38,- (transrotor) prijs per liter is hier echter maar niet vermeld

project.jpg

vandenhul.jpg

clearaudiolager.jpg

transrotor.jpg

En ook niet wat voor olie het betreft. ;)

Guest Kraus vonBentinck
Wat is nu de vraag Kraus? Of ga je een winkeltje beginnen en doe je een marktonderzoek? :rolleyes:

;)

Er is geen vraag. In dit topic maakt men melding van al of niet nuttige draaitafelaccessoires. En omdat ik noodgedwongen tamelijk passief en aangeslagen thuis zit, heb ik daar best tijd voor.

Ik ben dan ook zeker & vast,

top-poster vandaag en iedereen tot last :rolleyes:

Een winkel, nee daaraan begin ik immers niet

en of iets nu loopt, dat interesseert mij geen biet

Maar beste forummers, wees maar niet bang

de draaitafel draait rond en dat doet-ie nog lang.

Hai allemaal,

Volgens mij hebben we hierover nog geen ervaringen uitgewisseld.

Ik heb een VPI platenwasmachine, een Mobile Fidelity Geo disc, een Shure naaldkrachtweger, een Clearaudio waterpasje, Last naaldreiniger en een koolstof borsteltje. (Wat je niet allemaal nodig hebt in het analoge domein!)

Zo'n koolstofborsteltje werkt wel bij het opvegen van kleine stofdeeltjes maar het eraf halen is minder makkelijk. Nu zag ik op internet een Nagaoko roller. Stof plakt daara vast zegt men. Heeft iemand er ervaring mee?

Mis ik overigens nog nuttige (en in ieder geval leuke) acessoires (5 december komt eraan).

Analoge groet,

LP's? ;-)

Guest Kraus vonBentinck
Hai allemaal,

Mis ik overigens nog nuttige (en in ieder geval leuke) acessoires (5 december komt eraan).

,

LP's? ;-)

kijk, dat zijn nog eens reflexen; bijna 6 jaar wachten en dan ineens: pats (helaas ook nog mis :rolleyes: , maar goed, de verrassing, die blijft)

E=Mc2; het gaat niet altijd snel, het kaaaaan ooooooooooooook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Hai allemaal,

Volgens mij hebben we hierover nog geen ervaringen uitgewisseld.

Ik heb een VPI platenwasmachine, een Mobile Fidelity Geo disc, een Shure naaldkrachtweger, een Clearaudio waterpasje, Last naaldreiniger en een koolstof borsteltje. (Wat je niet allemaal nodig hebt in het analoge domein!)

Zo'n koolstofborsteltje werkt wel bij het opvegen van kleine stofdeeltjes maar het eraf halen is minder makkelijk. Nu zag ik op internet een Nagaoko roller. Stof plakt daara vast zegt men. Heeft iemand er ervaring mee?

Analoge groet,

Kun je na het wassen van je naald zien hoe schoon ie is en na het wassen van je platen genieten van een goed uitzicht op de schone groeven.

;)

Overigens zou ik zoiets op ebay/marktplaats zoeken. Voor 50-100 euro koop je er dan wel 1 die goed genoeg is.

Klopt, maar komt ie dan ook in Sinterklaaspapier voor Carl :lol:

Ik heb met deze gewerkt en hij is optisch erg goed voor het geld.

;)

• 5 weeks later...

welke olie voor de draaitafel spindel is het beste er zijn zoveel merken draaitafel olie,

en is er olie verschil voor Scheu en Rake waar aan het lager punt boven is

en bij Thorens waarvan het lager punt onder is

welke olie voor de draaitafel spindel is het beste er zijn zoveel merken draaitafel olie,

en is er olie verschil voor Scheu en Rake waar aan het lager punt boven is

en bij Thorens waarvan het lager punt onder is

Gebruik de zoekfunctie maar, genoeg over geschreven hear :rolleyes:

(En gebruik ook eens een vraagteken, is gratis..)