spido Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Een bekend TV-consumentenprogramma sluit af met een "koude" of een "warme douche". Bij een "koude douche" laat een consument weten waarom hij vreselijk ontevreden is over de dienstverlening van een leverancier. Bij een "warme douche" daarentegen laat hij weten waarom hij bijzonder in zijn nopjes is met de service die hem door een leverancier is verleend. Omdat wij allen positief zijn ingesteld (toch?), beperk ik dit onderwerp tot de warme douche. Tot de bedankjes en de complimentjes. En ik zou zelf willen beginnen met Axel Sch Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 CAC audio Na mijn besluit de CEC TL51X loopwerk aante schaffen bleek dat de importeur deze niet op voorraad heeft en dat de levertijd wel 2 tot 3 weken zou duren. Hierop bood CAC aan dat ik zo lang hun TL51XR CD speler mocht lenen totdat het loopwerk binnen was. Dit geheel zonder dat ik nog maar iets ad betaald. Toen bleek dat het loopwerk toch binnen enkele dagen te leveren was, hebben ze deze bij mij thuis afgeleverd. Ook toen ha ik nog niet betaald (zelf geen aanbetaling). Wel zat er een een bon bij en met de vraag het afgsproken bedarg graag over te maken. Dit noem ik goede service en vertouwe in je klant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Dit noem ik goede service en vertouwe in je klant. vroeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Een bekend TV-consumentenprogramma sluit af met een "koude" of een "warme douche".Bij een "koude douche" laat een consument weten waarom hij vreselijk ontevreden is over de dienstverlening van een leverancier. Bij een "warme douche" daarentegen laat hij weten waarom hij bijzonder in zijn nopjes is met de service die hem door een leverancier is verleend. Omdat wij allen positief zijn ingesteld (toch?), beperk ik dit onderwerp tot de warme douche. Tot de bedankjes en de complimentjes. En ik zou zelf willen beginnen met Axel Sch Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 of het zegt iets over de klanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Service verlenen aan een "geest".... 't moe nie gekker worre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Hm, mn cv ketel is stuk. Ga ff niet douchen nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 januari 2007 Author Report Share Posted 3 januari 2007 Service verlenen aan een "geest".... 't moe nie gekker worre... "Er is meer geest voor nodig dan men wel denkt, om soms niet al zijn geest te laten blijken." (Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 of het zegt iets over de klanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 of het zegt iets over de klanten. Dacht ik ook al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robiwankanobi Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 CAC audio Na mijn besluit de CEC TL51X loopwerk aante schaffen bleek dat de importeur deze niet op voorraad heeft en dat de levertijd wel 2 tot 3 weken zou duren. Hierop bood CAC aan dat ik zo lang hun TL51XR CD speler mocht lenen totdat het loopwerk binnen was. Dit geheel zonder dat ik nog maar iets ad betaald. Toen bleek dat het loopwerk toch binnen enkele dagen te leveren was, hebben ze deze bij mij thuis afgeleverd. Ook toen ha ik nog niet betaald (zelf geen aanbetaling). Wel zat er een een bon bij en met de vraag het afgsproken bedarg graag over te maken. Dit noem ik goede service en vertouwe in je klant. zal best allemaal maar ik zou als leverancier toch echt om een aanbetaling vragen en een kopie van rijbewijs o.i.d.. Niks mis mee vind ik. Tenzij het een klant is die heel regelmatig langskomt om wat te kopen of te lenen. Heb je daar problemen mee dan ga je lekker naar een andere zaak toe. Want er zjn altijd, gelukkig komt dat weinig voor, van die flikkers bij die het app. niet terugbrengen. dat zou mij als leverancier niet gebeuren. laatst wat geleend bij audio huis delft, een chord speakers kabel van ca. 300 euro, en ik hoefde geen aanbetaling te doen maar er werd wel een kopie van mijn rijbewijs gemaakt. Prima no problemo. een paar dagen daarna de kabel weer teruggebracht en hij bedankte me daarvoor. Ik heb de kabel niet gekocht overigens. warme douche voor mij: pluimgraaf audio huis delft audio selectief rik stoet CAC zwaard hifi snijders hifi oke multifoon ook maar koude douche importeur dimex. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Ik wil ook musifoon (emmen) noemen. Geeft goede info, praat niet met je mee, laat je genoeg tijd om te luisteren en geeft na aankoop ook nog eens de apparatuur mee + rekening en dan kun je het aankoopbedrag later overmaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Ik heb wel eens gehoord van een zaak die een apparaat van pakweg 10.0000 uitleende en bleek vergeten te zijn aan wie. Overigens Spido want vind jij van de kwaliteit van oude elementen. Ik kreeg laatst een oude ACD zou dat nog ites zijn met een nieuwe naald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Moet n typo zijn. ADC, bv een ADC XLM Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 januari 2007 Author Report Share Posted 20 januari 2007 Beste Carl, Voor ADC blijken nog allerlei vervangingsnaalden leverbaar te zijn (bijvoorbeeld VLM, XLM, ZLM... zelfs een 78-toeren naald, die allemaal in dezelfde body passen.) Vaak is een elementje weer als nieuw wanneer je het een nieuwe naaldeenheid geeft. Sommige ADC naaldtips waren overigens wel wat lastig in de praktijk: de compliantie was zo hoog, dat ze alleen maar in heel lichte armen en bij extreem lage naaldkracht konden worden gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 21 januari 2007 Report Share Posted 21 januari 2007 voor mij zijn er toch wel een paar die goed bezig zijn. waarvan TENTLABS een gouden kroon heeft verdiend, guido weet wat serves geven is. ik denk dat we sebastiaan en haudio ook niet mogen vergeten, wat zij ons allemaal voor info geven zonder geld te vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene59 Posted 21 januari 2007 Report Share Posted 21 januari 2007 Ik wil ook musifoon (emmen) noemen. Geeft goede info, praat niet met je mee, laat je genoeg tijd om te luisteren en geeft na aankoop ook nog eens de apparatuur mee + rekening en dan kun je het aankoopbedrag later overmaken. Kan ik het volledig mee eens zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 januari 2007 Report Share Posted 21 januari 2007 of het zegt iets over de klanten. of over ons zelf eigenlijk zou de warme douche niet nodig moeten zijn ,de service mot in alle tijden goed zijn zeker bij speciaal zaken ............... dus blijft dan alleen "de koude douche" als titel over Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 januari 2007 Author Report Share Posted 21 januari 2007 Voor koude douches worden alle andere threads al gebruikt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 22 januari 2007 Report Share Posted 22 januari 2007 Voor koude douches worden alle andere threads al gebruikt! Ja Spido, vaak lijkt het daar wel op neer te komen... Toch weer een blijk van onze individualistische samenleving waarin we vinden dat alles ons maar moet toewaaien en vanzelfsprekend is. Typische consumentenhoudig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Ik wil Harman Consumer Holland onder de warme douche zetten. Enige tijd geleden viel mij een schakering in het front van mijn HK3480 op. Niet eens echt een kras maar echt een schakering, omdat ik dacht dat het vettigheid o.i.d. was besloot ik om deze plek eens weg te poetsen omdat het zo de aandacht trok. Nu bleek het dus in het front te zitten en de plek werd groter en lelijker. Omdat ik zelf geprobeerd had er iets aan te doen wou de dealer er niks mee doen. Ik besloot om HCH rechtstreeks een mail te sturen en heb alles eerlijk uitgelegd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik meteen de volgende dag reactie per mail met de mededeling dat ik de receiver op kon sturen naar CE Repair waar momenteel kosteloos een nieuw front wordt gemonteerd. Fantastisch HCH!! Een dikke pluim voor deze geweldige service die heden ten dage lang niet meer als gebruikelijk kan worden beschouwd. (helaas). Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsprbstn Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 Ik wil graag It's en de Mediamarkt een warme douche aanbieden. Dit vanwegen hun eindeloze kennis en info die zij hun klanten over hun assortiment kunnen verstrekken. Bovenstaande moet je uiteraard niet al te serieus nemen, al dan niet ik bedoelde deze winkelketens een HETE douche aan te bieden Wat mij wel een heel goede ervaring op heeft geleverd is het volgende. Ik heb het al eens eerder genoemd maar dit is het geschikte topic ervoor dus doe het nog maar een keer: Ongeveer twee weken geleden heb ik besloten bij RAF te Amsterdam een NAD versterker en tuner te kopen. Deze componenten werden aangeboden als setaanbieding voor een opzich al zeer nette prijs. Ik heb de set besteld en aangegeven dat ik de spullen op korte termijn op wil komen halen. Maar jaaaa hoor, een dag later krijg ik een mailtje van RAF dat de tuner (de NAD C420) helaas niet meer leverbaar is. Ik baalde natuurlijk als een stekker tot ik het mailtje helemaal gelezen had. Mijn teleurstelling was ineens overgeslagen in een combi tussen verbazing en blijdschap. In plaats van dat RAF mij zegt "helaas de tuner is niet meer leverbaar" bieden ze mij iets heel aantrekkelijks aan. Het type tuner dat niet meer geleverd kon worden is vervangen voor het nieuwste type. Hiervoor hoefde ik NIKS extra's te betalen. Voor 400,- ben ik de eigenaar van een nieuwe NAD C320BEE + NAD C425! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Nog een importeur die het verdient om een warme douche te krijgen...Transtec BV, importeur van o.a. Wharfedale heeft gratis een nieuwe luidsprekerterminal opgestuurd. De onderste connector was afgeknapt bij mijn Diamond 9.1, dit had te maken met een banaanstekker die te vast zat in de connector. Hulde!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Vandaag naar Sneek geweest om mijn Fat Bob een (jaarlijkse) check-up te laten geven. Moet tot mijn schande bekennen dat een poetsbeurt niet overbodig was. Maar daar wordt dan ook mee begonnen. Daarna een grondige controle en afregeling van arm en element, met uitleg. Tussendoor nog mogen genieten van koffie en een blue amp phono-amp. Klonk niet slecht. Misschien maar eens thuis uitproberen. Bij deze nogmaals dank voor de perfecte kostenlose service. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 januari 2007 Author Report Share Posted 28 januari 2007 (Ik jat effe vamme eige: uit het topic over de kleurcodes in headshells.) Er is wel een audiofiel Ortofon "Concorde-type" geweest: MC200. Kostte destijds (1978) bijna achthonderd gulden! Maar hij klonk & spoorde fantastisch en zag er - vooral in de minimal styling AS212 arm - ook heel kek uit. Toen ik kort geleden mijn tot op de draad versleten exemplaar (de boron cantilever zakte steeds verder door z'n rubbers en de naakte fine line diamant was ongeveer helemaal w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts