frankbunnik Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Momenteel gebruik ik nog een Btech phono voorversterkertje maar ik ben op zoek naar een upgrade. De volgende modellen hebben mijn interesse: Cambridge 640 Pro-ject phono box SE Pro-ject tube box SE Bellari VP 129 (deze moet ik dan uit de VS importeren omdat hij volgens mij niet in Nederland of Europa leverbaar is, wat het wel weer prijzig maakt en lastiger ivm garantie). Van de Bellari en de Cambridge heb ik goede recensies gevonden, van de Pro-ject modellen kan ik niet veel recencies vinden. Heeft iemand ervaring met deze modellen of met andere, qua prijs (150 - 300 euro)overeenkomende modellen? Bedankt, Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 De pre van Camebidge Audio is recentelijk zeer goed getest in LP: in deze prijsklasse zou ik deze optie zeer serieus onderzoeken. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximonster Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 Vergeet de Pro-ject phono box SE. Ik heb m een weekje uitgeprobeerd op een eenvoudige sony versterker en weer teruggebracht naar de winkel. T.o.v. de zeer eenvoudige ingebouwde phonotrap wat minder scherpte en ruis maar wel tegelijkertijd ook minder detail en minder levendig. Een beetje lood om oud ijzer dus. Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
No.383 Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Vergeet de Pro-ject phono box SE. Ik heb m een weekje uitgeprobeerd op een eenvoudige sonyversterker en weer teruggebracht naar de winkel. T.o.v. de zeer eenvoudige ingebouwde phonotrap wat minder scherpte en ruis maar wel tegelijkertijd ook minder detail en minder levendig. Een beetje lood om oud ijzer dus. Max Ik heb dezelfde ervaring. De Pro-ject met de NAD PP2 vergeleken (beide eerst een nacht een de voeding gehangen, voor zover dat bij deze doosjes uit zo mogen maken), en bij de eerste de beste landing van de naald in de groef was het duidelijk. De Pro-ject klonk zo plat als een plaat (...) en geen betrokkenheid, de NAD PP2 gaf een breder en dieper beeld en klonk ook verfijnder en speelde muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Momenteel gebruik ik nog een Btech phono voorversterkertje maar ik ben op zoek naar een upgrade. Heeft iemand ervaring met deze modellen of met andere, qua prijs (150 - 300 euro)overeenkomende modellen? Bedankt, Frank Ik heb de voorloper van CREEK's phono trapjes gehad. Errig de moeite waard om te overwegen! (nu heb ik de Electrocompaniet ECP 1 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Misschien de nieuwe oelbach?? Vers van de pers en vriendelijk geprijst. De Cambridge schijnt het beste te zijn wat er voor budget tot 300 euro te krijgen is, heb ik me laten vertellen. Dat was echter voordat de Oelbach kwam. Daar ben ik nu ook erg benieuwd naar. http://www.servi-q.nl/index.php?option=com...&Itemid=122 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts