frits Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 Hallo Wie kan mij meer vertellen over de PMC OB-1 ik heb deze speakers al eens beluistert en ga dat binnen kort weer doen. Maar ik zou graag meer willen weten van mensen die hem hebben of ook gehoort hebben. Als ik ze aanschaf komen ze te hangen achter vanmedevoort ca 222 en vanmedevoort pa 444. Misschien heeft iemand nog een andere tip voor mij die ik zeker moet gaan beluisteren . MvG Link to comment Share on other sites More sharing options...
daultonlee Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 Hoi, de PMC-OB1 heb ik een paar weken in mijn luisterruimte gehad, hij kreeg fantastische reviews en ik had hoge verwachtingen. Het was de meest teleurstellende ervaring die ik heb opgedaan met speakers, het middengebied klopt van geen kant, en is echt heel irritant niet in harmonie met de rest van het geluidsbeeld...ik zou ze dus nooit aanschaffen. Misschien dat andere types van deze fabrikant beter klinken??? Sorry dat ik zo negatief moet zijn..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
musfed Posted 11 januari 2007 Report Share Posted 11 januari 2007 Hoi Frits, Heb je de PMC's al een tweede keer beluisterd? Ik heb zelf geen ervaring met de grote OB1's (alhoewel het in de PMC range bij lange na niet de grootste speakers zijn) maar wel een paar jaar lang de kleine TB1's gehad en ook eens een paar nummers heb geluisterd op een GB1. Ik was erg tevreden over de TB1 en de GB1's waren kandidaat mijn TB1`s op te volgen. Ik heb zelf Naim aparatuur en op het Naim forum in GB zijn er diverse leden die zeer tevreden zijn over hun PMC's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts