Snarf aka Frans Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 Hallo, Ik zoek zeer soepele armbekabeling voor mijn hadcock tonearm. Liefst koper. Wie kan mij aan een stuk van pak em beet 60 cm helpen. A.U.B. geen exotische prijzen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 3 januari 2007 Report Share Posted 3 januari 2007 Hallo Frans, Bedoel je voor in de arm of als interlink? Mocht het laatste het geval zijn dan kan ik je een V.Gent phono kabel aanbevelen. Ik heb er net zelf een gekocht en hij doet het uitzonderlijk goed. Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 4 januari 2007 Author Report Share Posted 4 januari 2007 Hallo alabaster, het gaat om armbekabeling dus de interne kabel in de arm.. Groet Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 vdH en Cardas leveren dergelijke draad. Wil je echt goedkoop kun je de draad van een 24V relaisspoel gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeetingPeopleIsEasy Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Rinsma levert toonarmkabel voor Hadcock tegen een schappelijke prijs. Ik wilde goedkoper en ben in duitsland uitgekomen voor een toonarmkabel van rond de eur. 40,-. Echter deze kabel was lang zo soepel niet en was door de dikte nauwelijks door de arm te halen. Die kabel moest er dus snel weer uit. Audio Note levert zeer dunne zilver litze kabel. Ook erg geschikt voor een Hadcock arm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 4 januari 2007 Report Share Posted 4 januari 2007 Kijk eens of je aan de onderstaande link iets hebt. http://www.hear.nl/forums/index.php?showto...p;hl=bekabeling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 6 januari 2007 Author Report Share Posted 6 januari 2007 Bedankt voor de link, ik heb er i.d.d. iets aan, heb een heel mooi soepel kabeltje gevonden in een koptelefoon van een mobieltje. Ook heb ik een trafo'tje gesloopt en daaruit een even dun, maar iets stugger kabeltje gesloopt. Ik ga eerst de koptelefoonkabel proberen tnhx!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts