Leon S. Posted 9 januari 2007 Report Share Posted 9 januari 2007 Hallo, Ik heb een versterker hk 3480 en die heeft een beschadiging die erg opvalt. Waarschijnlijk is het front van metaal met een laagje chroom erover. Op de plek waar het chroom weg is (beschadigt dus) glimt het nogal doordat het metaal daar zichtbaar is. Zijn hier middelen voor om dit bij te werken? Zo ja welke en waar verkrijgbaar? Groeten Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 januari 2007 Report Share Posted 9 januari 2007 Heb je een foto van de kras/versterker? Want ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Er zit chroom op de voorkant (chroom glimt als een neger in een rap-clip) en doordat er een kras in het chroom zit, glimt er nu iets doorheen? Komt op mij wat vreemd over. Misschien dat een fotootje helpt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 9 januari 2007 Author Report Share Posted 9 januari 2007 Hoi Henrie! Nou ik dacht dat er ook matte chroom tinten bestonden maar goed kan het natuurlijk mis hebben. Ik weet niet of je de nieuwe HK lijn kent maar die hebben allemaal die metaal "look" en daaronder zit kennelijk een glimmende laag die nu blootgelegd is, ik heb geen flauw benul wat voor materialen het eigenlijk zijn. Een foto posten hier op het forum vind ik nogal lastig. Edit: volgens Sodejuu is het front van geborsteld aluminium Groeten Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 januari 2007 Report Share Posted 9 januari 2007 Ok, ik snap het. De nieuwere HK's ken ik wel (qua uiterlijk). Ik heb zelf ook een versterker met een geborsteld aluminium front. Ik denk dat als ik daar in zou krassen, dat het inderdaad goed te zien zou zijn (ga ik niet proberen uiteraard ). Ik weet helaas niet wat je er aan zou kunnen doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 22 januari 2007 Report Share Posted 22 januari 2007 Ok, ik snap het. De nieuwere HK's ken ik wel (qua uiterlijk). Ik heb zelf ook een versterker met een geborsteld aluminium front. Ik denk dat als ik daar in zou krassen, dat het inderdaad goed te zien zou zijn (ga ik niet proberen uiteraard ). Ik weet helaas niet wat je er aan zou kunnen doen... Zomaar een suggestie. Je zou eens bij een goede juwelier langs kunnen gaan, die zijn instaat om glad geworden juwelen en horlogekasten opnieuw te voorzien van een dof en/of geborsteld uiterlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 22 januari 2007 Report Share Posted 22 januari 2007 Ok, ik snap het. De nieuwere HK's ken ik wel (qua uiterlijk). Ik heb zelf ook een versterker met een geborsteld aluminium front. Ik denk dat als ik daar in zou krassen, dat het inderdaad goed te zien zou zijn (ga ik niet proberen uiteraard ). Ik weet helaas niet wat je er aan zou kunnen doen... Zomaar een suggestie. Je zou eens bij een goede juwelier langs kunnen gaan, die zijn instaat om glad geworden juwelen en horlogekasten opnieuw te voorzien van een dof en/of geborsteld uiterlijk. Een juwelier vult het materiaal aan en wrijft met fijne staalwol de structuur weer terug. Volgens mij kun je beter een nieuw plaatje bij HK bestellen, is goedkoper. (of ermee leren leven) gr. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 23 januari 2007 Author Report Share Posted 23 januari 2007 Ik heb contact gehad met Harman Consumer Holland (de Nederlandse importeur van Harman/Kardon) en het front wordt kosteloos vervangen :-) Is dat service of niet? Een dikke pluim voor HCH!!!! Groeten Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Ik heb contact gehad met Harman Consumer Holland (de Nederlandse importeur van Harman/Kardon) en het front wordt kosteloos vervangen :-) Is dat service of niet? Een dikke pluim voor HCH!!!! Groeten Leon Zet ze maar eens even onder de warme douche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts