2007 Posted 10 januari 2007 Report Share Posted 10 januari 2007 Goedendag, Omdat mijn sony cdp-338esd de eerste paar tracks van de cd niet meer zonder haperen kon lezen, heb ik de laser-unit (KSS-151A RP) vervangen. Hij leest nu alles weer perfect, maar ik heb bijna geen laag meer Ik heb nog niets afgelregeld omdat ik geen test-cd bezit als de afregeling onjuist is, kan dit dan ten koste gaan van de lage tonen ? Ik las dat de kss modules zo vervangen konden worden zonder afregeling lijkt me sterk, maar is dit juist of onjuist ? Het is niet uitgesloten dat de vorige eigenaar aan de instelling van de lezer heeft gezeten omdat hij bij mij vanaf het begin al soms oversloeg ! Ik ben er inmiddels achter dat een afregel-cd een kostbare zaak is terwijl je hem mogelijk maar 1 maal gebruikt ik ben ooit eens iets tegengekomen over het zelf maken van zo'n test-cd er moest een kras of zwarte streep op staan om de scoop te laten triggeren maar het fijne weet ik er niet meer van. is iemand hier bekend mee ? Allemaal nog de beste wensen, en bedankt voor de aandacht. M.v.g. Freek Link to comment Share on other sites More sharing options...
2007 Posted 26 januari 2007 Author Report Share Posted 26 januari 2007 De problemen zijn opgelost een juiste afstelling is geen overbodige luxe Gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Hoe deed je dat dan wel? mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts