Leon S. Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Hoi, Ik heb hier een Telefunken CA 10 geintegreerde versterker staan, al op leeftijd Werd vroeger door mijn ouders in hun huiskamerset gebruikt maar doet al jaren geen dienst meer. Ook vanwege het feit dat er geen AB bij zit. Mijn vraag is simpel, kent iemand deze versterker en is het de moeite om het eens op te knappen. Er zitten nl. geen fatsoenlijke luidsprekeruitgangen op (van die insteekpoortjes met veertjes click & fit) of DIN busjes. Wel zit er een hele grote ringkerntrafo in en is ie erg degelijk opgebouwd. Zou ook niet weten wat het ding aan vermogen kan leveren eigenlijk. Wie weet meer? Groeten Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 15 januari 2007 Author Report Share Posted 15 januari 2007 Niemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 januari 2007 Report Share Posted 15 januari 2007 Wat ik kan vinden is dat hij van ca 1980 is... Nog niet echt oud dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon S. Posted 15 januari 2007 Author Report Share Posted 15 januari 2007 Maar geen idee of het een goede versterker is? Kan er zelf bar weining info over vinden eigenlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 januari 2007 Report Share Posted 15 januari 2007 In dit artikel wordt hij 'n aantal keren genoemd. link En hier staat ook nog wat: link Het ding levert kennelijk 50/70W met 0,1%vervorming... Echt bijzonder is het dus niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts