2007 Posted 14 januari 2007 Report Share Posted 14 januari 2007 Goedendag, In eerdere berichten van Edwin las ik al over de hd970 het laatste nieuws was dat ze geleverd werden met verschillende loopwerken en daarna werd het stil. Zijn de ervaringen nog steeds positief ? m.v.g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 14 januari 2007 Report Share Posted 14 januari 2007 Ik ken de HD970 zelf niet en ik weet niet precies hoe het zit met verschillende loopwerken, maar op www.hif.nl staat een heel aardige en zeer recente recensie. Het uiteindelijke testoordeel is zeker positief te noemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2007 Posted 15 januari 2007 Author Report Share Posted 15 januari 2007 Dat stukje had ik al gelezen Gruiter aan de foto te zien zat in het testexemplaar ook een ander loopwerk dan in het toestel van Edwin. Ik ben eigenlijk benieuwd of de eigenaren van de 970 nog nieuws of ervaringen kunnen melden, zowel positief als negatief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 15 januari 2007 Report Share Posted 15 januari 2007 Ik heb enige tijd geleden een recensie geschreven op een ander forum. Ik sta nog steeds achter wat ik daar schreef. Oftewel, ik ben er nog steeds zeer content mee. Hier is de Link Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts