mart Posted 19 januari 2007 Report Share Posted 19 januari 2007 Wie heeft een betaald abonnement bij pandora? En hoe heb je dat gedaan? Ik heb het er wel voor over om voor $36,- jaar via de squeezebox naar pandora te luisteren maar wie heeft ervaring om dat vanuit europa te doen? Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 19 januari 2007 Report Share Posted 19 januari 2007 Je kunt de eerste maand gratis luisteren naar Pandora via de Squeezebox. Daarna moet je zelf toch wel een oordeel hebben of die diepte-investering de moeite waard is. Ik vond het leuk in ieder geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 19 januari 2007 Author Report Share Posted 19 januari 2007 diepte investering, Theo? nog geen 30 euro per jaar? Heb jij een abonnement genomen? bovendien is het drie maanden gratis! maar aksepteren ze een betaling uit europa voor iets wat in europa alleen maar illegaal kan worden gebruikt? dat wil ik weten! Wie heeft een betaald abonnement? Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Mijn gratis abo loopt over niet al te lange tijd af. Ik ga zeker een betaald abonnement nemen en ik ga ervan uit dat dit gewoon met m'n creditcard werkt. PS. 'k heb zelf ook een squeezebox en ben er erg tevreden mee. Als Pandora niet meer mogelijk zou zijn, dan zou een groot deel van het plezier wel verdwijnen ben ik bang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 21 januari 2007 Report Share Posted 21 januari 2007 diepte investering, Theo? nog geen 30 euro per jaar? Heb jij een abonnement genomen? bovendien is het drie maanden gratis! maar aksepteren ze een betaling uit europa voor iets wat in europa alleen maar illegaal kan worden gebruikt? dat wil ik weten! Wie heeft een betaald abonnement? Mart Mijn opmerking over "diepte-investering" was vanzelfsprfekend maar scherts. Het kost niks en als het je aanspreekt kan je er een hoop plezier aan beleven. Zelf luister ik ook naar andere internetradiozenders via de Squeezebox. Work Folk Alley is een hele aardige zender met folk, blue grass, C&W etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 22 januari 2007 Author Report Share Posted 22 januari 2007 Mijn gratis abo loopt over niet al te lange tijd af. Ik ga zeker een betaald abonnement nemen en ik ga ervan uit dat dit gewoon met m'n creditcard werkt. en ik ben bang dat het niet lukt. Ik heb geen creditcard dus kan het ook niet proberen maar die adres gegevens die bij de creditcard horen kloppen dus nooit met de opgegeven amerikaanse postcode Maar ook ik zou willen weten wie het wel is gelukt. of een verslag van een poging daartoe. Dus als je het gaat proberen; hou me op de hoogte! Als het lukt moet ik iemand zien te vinden die voor mij de betaling wil doen. Overigens kan je wel blijven luisteren maar niet via de squeezebox. (welke handige programmeur maakt een extr tje zodat de squeezebox als externe geluidskaart kan dienen, als dat zou kunnen!) mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 22 januari 2007 Report Share Posted 22 januari 2007 Mijn gratis abo loopt over niet al te lange tijd af. Ik ga zeker een betaald abonnement nemen en ik ga ervan uit dat dit gewoon met m'n creditcard werkt. en ik ben bang dat het niet lukt. Ik heb geen creditcard dus kan het ook niet proberen maar die adres gegevens die bij de creditcard horen kloppen dus nooit met de opgegeven amerikaanse postcode De adresgegevens die bij je creditcard horen, worden alleen gebruikt tijdens het authorisatieproces van de betaling. Voor de registratie bij Pandora gebruik je de Amerikaanse zipcode. Deze hoeven niet identiek te zijn lijkt me. Ik zal tzt laten weten of het me gelukt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 27 januari 2007 Report Share Posted 27 januari 2007 Het is gelukt! Gewoon m'n eigen creditcard gegevens ingevuld icm een US zipcode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mart Posted 27 januari 2007 Author Report Share Posted 27 januari 2007 gefeliciteerd! fijn om te horen dat het zo makkelijk is! veel luisterplezier Mart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymond a Posted 5 mei 2007 Report Share Posted 5 mei 2007 En dat was het dan voor de buitenlandse pandora luisteraars. Jammer hoor, ik luisterde zelf met een gratis abo via mijn mediacenter. Dat ze via ip gaan blokken, daar moet een slimmerik toch wel een manier op hebben? Weet nog dat er sites waren dat je na die site met een anoniem ip door kon surfen. Misschien is dat een idee? Als iemand wat weet.., want ik vind het toch wel een leuke manier om eens aan andere artiesten te komen die in jouw muziekstijl zitten. ohja, musicovery is ook wel een leuke, alleen die heeft zo weinig aanbod in artiesten. Het instellen is misschien nog wel leuker dan pandora. Heb het een maandje, betaald, geprobeerd de kwaliteit is dan best goed alleen je hoort steeds dezelfde stemmen. groeten Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 Erg jammer inderdaad! Ik was een betalende gebruiker en ik kreeg donderdag een officiele email van Pandora, waarin werd mijn IP adres werd vermeld en ze hebben vastgesteld dat ik een Nederlandse gebruiker was en ze daarom mijn IP adres moesten blokkeren. Overigens krijg ik wel keurig het vooruit betaalde abonnementsgeld weer terug gestort op m'n credit card. Ik heb daarom meteen mijn Squeezebox te koop aangeboden en ben hem inmiddels al kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts