Richard_de groot Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 De meeste mensen zijn niet zo bekend met de koda subwoofers, maar ik kan je vertellen dat hij zeker niet onder doet aan de hele dure subwoofers zoals Rel enz enz. Ik heb hem gekocht bij ....... volgens arjen de goeij ( bericht hier onder ) mocht ik geen reclame maken waar ik hem had gekocht dus mensen tiep maar sw1000 in bij google en dan kom je r ook wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Ik hoop dat deze commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard_de groot Posted 20 januari 2007 Author Report Share Posted 20 januari 2007 Reclame ??? info bedoel je om mensen te vertellen dat er ook nog andere merken zijn dan alleen die dure rotzooi waar je alleen voor de naam betaald. Mijn bedoeling is alleen maar info te geven ik word er zelf geen eurie beter van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 Je maakt gewoon reclame voor een winkel, terwijl je ook simpelweg een link naar Koda had kunnen geven. Deze koda komt in het geheel niet in de buurt van een REL, hoe duur / goedkoop dan ook. Maargoed, voor de mensen die hoe dan ook een subwoofer willen hebben maar er bijna niets aan uit willen geven is de Koda een optie. Ik zou ze eerder aanraden om gewoon lekker uit te gaan eten of cd's te kopen voor dat geld, want beter geen subwoofer in je set dan zoiets als dit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 He Richard, Gebruik je hem voor stereo? Zijn ze ook ergens te beluisteren, hoewel, voor 99,- kun je je natuurlijk geen bult vallen. Verder vind ik dit geen reclame maar inderdaad meer een tip. AudioBill Zeg Arjen, heb je ze al eens gehoord dan? Of ga je gewoon op de prijs af, die fout heb ik ook vaak gemaakt, werkt vaak maar niet altijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard_de groot Posted 20 januari 2007 Author Report Share Posted 20 januari 2007 Ik gebruik hem soms op stereo maar meestal staat hij 5.1 ingesteld, ik heb hem beluisterd in nieuwegein Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 grappig maar wat is het nut van een subwoofer die maar tot 35 hz kan weergeven?? Is niet echt substantieel veel lager als de meeste goede monitor speakers en zelfs hoger als een middeklasse vloerstaander zoals mijn eigen dali suites. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 He Richard, Gebruik je hem voor stereo? Zijn ze ook ergens te beluisteren, hoewel, voor 99,- kun je je natuurlijk geen bult vallen. Verder vind ik dit geen reclame maar inderdaad meer een tip. AudioBill Zeg Arjen, heb je ze al eens gehoord dan? Of ga je gewoon op de prijs af, die fout heb ik ook vaak gemaakt, werkt vaak maar niet altijd. Ja, ik heb het beluisterd. De versterkers van Koda die lachwekkend goedkoop zijn, zijn voor dat geld echt heel aardig. De speakers echter, daar moet je met een grote boog omheen, ook al kost het werkelijk geen drol. De sub van mijn Logitech surround setje op mijn pc is beter en het bijplaatsen van zo'n Koda sub vernaggelt meer dan dat het goed doet. Mits je natuurlijk enkel maar Koda boxen hebt staan natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 link fabrikant Koda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Ken ze niet, heb ze nooit gehoord. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het een beetje cheapy uit ziet. Maar je weet nooit. En waarschijnlijk is de prijs kwaliteit verhouding beter dan bij de 'gerenomeerde' merken. Ik vind het wel een tip, ben even op de site gaan kijken, wat ik daar van vind heb ik als gezegd. Zeg eeeeh Arjen, geen logitech gaan verglijken met.... want dat is wel even mijn surround heilig dom he . Heb de z680 in mijn woonkamer staan voor het surround. Voorop gesteld dat ik surroud niet echt belangrijk vind heeft het set mij zeer aangenaam verrast. Heb wel de sub van binnen bekleed met dat grijze noppen schuim en de refelx poort nog wat meer afgedicht. Laag is daardoor mooier en niet zo overdreven aanwezig. Dat even terzijde. Dit is geen kritiek hoor, je moet tegenwoordig nogal oppassen met wat je zegt hearo! TIP dus, Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 idd, handig een sub, die geen sub freqenties haalt, basbox zou dus een betere naam zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 daar moet je met een grote boog omheen Je bent weer eens erg genuanceerd bezig. Het is maar jouw mening. Anderen ontraden eerst naar goedkope spullen te luisteren is w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 idd, handig een sub, die geen sub freqenties haalt, basbox zou dus een betere naam zijn. Wat is 'sub'? - subsoon, < 20 Hz? - lager dan de grensfrequentie van de ruimte? - lager dan de schroeder frequentie? - lager dan de F-3db o.i.d. van de hoofd speakers? in drie van de vier bovenstaande situaties kan de 35 Hz, of zelfs 70 Hz, wel degelijk 'sub' zijn. En voor wat het eerste geval betreft, er zijn in verhouding maar weinig 'subs' die zo 'sub' zijn dat je ze 'sub' kunt noemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Om met Ali te spreken: Misschien is ie wel heel goed.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Eh ik heb het voormalige instapmodel van REL STRATA III en die haalt 18Hz Alleen is mn kamer te klein voor geluids golven van die lengte, maar dat is een ander probleempje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 daar moet je met een grote boog omheen Je bent weer eens erg genuanceerd bezig. Het is maar jouw mening. Anderen ontraden eerst naar goedkope spullen te luisteren is w Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 Er werd reclame gemaakt voor een winkel en niet voor het merk. De post is aangepast door de topicstarter, hulde hiervoor! Hij bedoelde het vast goed. en jij bedoelde het ook goed. Eind goed al goed. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 Ik hoop dat deze commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts