Jump to content

versterker

audioresearch
 Share

Recommended Posts

Ik draai er niet mee, maar wel een erg mooie versterker. Versterker die wellicht niet zo spectaculair klinkt, maar als je veel versterkers hebt beluisterd weet je dat dit juist een kwaliteit is en zeker geen minpunt.

Mijn broer heeft hem ooit eens op proef gehad en toen heb ik ook even geluisterd. Dus geen enorme ervaring ermee maar genoeg om een beeld te hebben.

In het kort, het is niet mijn versterker. Ik heb ze beluisterd op Synthese 1 (telefoonhoorn luidsprekers) welke niet de meest gemakkelijke zijn.

Ik vond dat de versterker de nodige ballen miste (in die combinatie). Mijn broer heeft zelf twee Model 1 eindversterkers als monoblokken en die doen het echt v

Schiet me ineens te binnen, maar ik heb de 'Jeff Rowland model 2 met accupack' bij Studio Alkmaar gehoord waar ze een paar enorme Avalon speakers (dacht Isis oid) aanstuurden. Dat deden ze (bijna tot m'n verbazing) soepel en met het grootste gemak en bleven er zeer muzikaal onder. Alweer anderhalf jaar geleden en dus kan ik even geen nauwkeurig omschrijving verzinnen. Een week later (bracht iets na beluistering terug) stuurde een Krell FPB 600 dezelfde speakers aan, met een stuk minder overtuigend resultaat.

studio1-%20013.jpg

Kijk anders ook even op Audiogon of AudioAsylum. Het is een wat estorisch merk, dat in eigen thuisland de meeste klanten zal vinden.