Raimond Posted 22 januari 2007 Report Share Posted 22 januari 2007 Ik ben op zoek naar een Audio research eindversterker,maar welk type is nou echt goed.Welke zijn de moeite waard om te bekiken,beluisteren enzvoorts,het word waarschijnlijk een 2de hands,dus iets oudere type's zijn ook welkom . Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Ik ben op zoek naar een Audio research eindversterker,maar welk type is nou echt goed.Welke zijn de moeite waard om te bekiken,beluisteren enzvoorts,het word waarschijnlijk een 2de hands,dus iets oudere type's zijn ook welkom . Noem een getal onder de 300. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Ik ben op zoek naar een Audio research eindversterker,maar welk type is nou echt goed.Welke zijn de moeite waard om te bekiken,beluisteren enzvoorts,het word waarschijnlijk een 2de hands,dus iets oudere type's zijn ook welkom . Noem een getal onder de 300. WenW Audioheeft er wel regelmatig wat op voorraad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
goffe Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 alle eindversterkers uit de vt serie zijn erg goed als je speakers gevoelig zijn is een vt50 al erg mooi en niet duur 2de hands anders zoek naar een vt100 mkIII is echt een van de betere eindversterkers ooit gemaakt pas op bij 2de hands alleen aan de leeftijd van de buizen een nieuwe set buizen is vrij duur groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimond Posted 23 januari 2007 Author Report Share Posted 23 januari 2007 Ik ben op zoek naar een Audio research eindversterker,maar welk type is nou echt goed.Welke zijn de moeite waard om te bekiken,beluisteren enzvoorts,het word waarschijnlijk een 2de hands,dus iets oudere type's zijn ook welkom . Noem een getal onder de 300. Ach ja,ik heb me een tijdje niet echt meer echt in audio geinterreseerd,maar ikeh bhier nog wel goede spullen staan,zoals een Meridian 506.24(gemod) en een Audio research voorversterker,dus ik wist echt niet meer wat nou wel goed was,en wat niet,vandaar mijn vraag.Vooral met het ook op technische problemen,vind ik dat toch belangrijk alle eindversterkers uit de vt serie zijn erg goed als je speakers gevoelig zijn is een vt50 al erg mooi en niet duur 2de hands anders zoek naar een vt100 mkIII is echt een van de betere eindversterkers ooit gemaakt pas op bij 2de hands alleen aan de leeftijd van de buizen een nieuwe set buizen is vrij duur groet Bedankt voor de tip,ik zal uitkijken naar deze versterkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Misschien ken je deze site al. Leuk om doorheen te struinen. Audio Research Data Base Ik heb nog een tijdje met de V140 gedraaid, beviel wel goed. Heeft alleen het nadeel dat er slechts gebalanceerde ingangen op zitten. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts