Jump to content

marantz cd 17

mart
 Share

Recommended Posts

klik

Forumsoftware werkt bij mij niet helemaal goed

http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=3466&view=findpost&p=376278

Werkt nog niet.....moet link zijn naar bericht 13109

Is mij een poos geleden ook al opgevallen. Wellicht ontstaat het doordat berichten worden verwijderd.

Ik vind (=mening!) dat de software niet zo geweldig voldoet of slecht geconfigureerd is.

Zo staat de tijdweergave in het Engels ook helemaal verkeerd. 13:33 PM bestaat niet. Dat moet 01:33 PM zijn. En nog wel meer onhandigheden. Nee, ben er niet zo positief over idd.

Spido,Marantz of Philips was toch ongeveer het zelfde, een pot nat :)

En dan van die namen HDAM ,is net of het wonderen doet, het is gewoon om de de domme hifi liefhebber om de oren de slaan :D.

Al die kreten is gewoon om de omzet te verhogen,of deze kreet, er worden maar 500 gemaakt :lol:

Maar deze vindt ik wel mooi, Spekstenen Spido of te wel SPS Performer :D

Als je het schema ziet van een HDAM module is het inderdaad niet veel anders dan een discreet opgebouwde opamp. Maar goed, het klinkt niet slecht en daar gaat het toch om.

Spido,Marantz of Philips was toch ongeveer het zelfde, een pot nat :)

En dan van die namen HDAM ,is net of het wonderen doet, het is gewoon om de de domme hifi liefhebber om de oren de slaan :D.

Al die kreten is gewoon om de omzet te verhogen,of deze kreet, er worden maar 500 gemaakt :lol:

Maar deze vindt ik wel mooi, Spekstenen Spido of te wel SPS Performer :D

Als je het schema ziet van een HDAM module is het inderdaad niets veel anders dan een discreet opgebouwde opamp. Maar goed, het klinkt niet slecht en daar gaat het toch om.

ff aangepast ;)

Om nog maar ff een knuppel in het bekende hok te gooien, er is weldegelijk een klankmatig verschil tussen Marantz en Philips cd-spelers. Beide behoren niet tot mijn favorieten.

ik geef de voorkeur aan philips spelers. voor mij klinken ze natuurlijker, analytischer.

ik heb nu wel een marantz maar die word ooit nog wel vervangen door een sony.

ach...met wat mods van KT88 klinken alle cd spelers wel oke B)