goodtube Posted 19 augustus 2010 Report Share Posted 19 augustus 2010 klik Forumsoftware werkt bij mij niet helemaal goed http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=3466&view=findpost&p=376278 Werkt nog niet.....moet link zijn naar bericht 13109 Is mij een poos geleden ook al opgevallen. Wellicht ontstaat het doordat berichten worden verwijderd. Ik vind (=mening!) dat de software niet zo geweldig voldoet of slecht geconfigureerd is. Zo staat de tijdweergave in het Engels ook helemaal verkeerd. 13:33 PM bestaat niet. Dat moet 01:33 PM zijn. En nog wel meer onhandigheden. Nee, ben er niet zo positief over idd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 19 augustus 2010 Report Share Posted 19 augustus 2010 Beste Wol, Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 19 augustus 2010 Report Share Posted 19 augustus 2010 En Spido wat denk je van deze,dan zet die van jou dat achterhaald product maar op zolder neer :D Zie Bijlage http://www.tonarm.ch/pythagoras/images/Platter.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 23 augustus 2010 Report Share Posted 23 augustus 2010 Spido,Marantz of Philips was toch ongeveer het zelfde, een pot nat En dan van die namen HDAM ,is net of het wonderen doet, het is gewoon om de de domme hifi liefhebber om de oren de slaan . Al die kreten is gewoon om de omzet te verhogen,of deze kreet, er worden maar 500 gemaakt Maar deze vindt ik wel mooi, Spekstenen Spido of te wel SPS Performer Als je het schema ziet van een HDAM module is het inderdaad niet veel anders dan een discreet opgebouwde opamp. Maar goed, het klinkt niet slecht en daar gaat het toch om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 augustus 2010 Report Share Posted 23 augustus 2010 Spido,Marantz of Philips was toch ongeveer het zelfde, een pot nat En dan van die namen HDAM ,is net of het wonderen doet, het is gewoon om de de domme hifi liefhebber om de oren de slaan . Al die kreten is gewoon om de omzet te verhogen,of deze kreet, er worden maar 500 gemaakt Maar deze vindt ik wel mooi, Spekstenen Spido of te wel SPS Performer Als je het schema ziet van een HDAM module is het inderdaad niets veel anders dan een discreet opgebouwde opamp. Maar goed, het klinkt niet slecht en daar gaat het toch om. ff aangepast Om nog maar ff een knuppel in het bekende hok te gooien, er is weldegelijk een klankmatig verschil tussen Marantz en Philips cd-spelers. Beide behoren niet tot mijn favorieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 23 augustus 2010 Report Share Posted 23 augustus 2010 ik geef de voorkeur aan philips spelers. voor mij klinken ze natuurlijker, analytischer. ik heb nu wel een marantz maar die word ooit nog wel vervangen door een sony. ach...met wat mods van KT88 klinken alle cd spelers wel oke Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 25 augustus 2010 Report Share Posted 25 augustus 2010 ach...met wat mods van KT88 klinken alle cd spelers wel oke Inderdaad, zulke grote verschillen als er tussen luidsprekers bestaan vind je niet bij CD spelers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts