dekkersj Posted 7 februari 2007 Report Share Posted 7 februari 2007 Ik vraag me alleen af, waarom JvG in vredes naam bij al zijn kabels verschillende matrialen gebruikt voor de hete en de koude (retour) draad? Ik vraag me af hoe zo'n John kabel zich onderscheidt qua capaciteit, inductie en weerstand. Ik kan mij voorstellen dat dat bij een element een verschil kan maken. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 februari 2007 Report Share Posted 7 februari 2007 Ik vraag me alleen af, waarom JvG in vredes naam bij al zijn kabels verschillende matrialen gebruikt voor de hete en de koude (retour) draad? Ik vraag me af hoe zo'n John kabel zich onderscheidt qua capaciteit, inductie en weerstand. Ik kan mij voorstellen dat dat bij een element een verschil kan maken. Groet, Jacco Dat hoef jij je niet af te vragen, je kunt het gewoon vragen aan de maker van de kabels. Wel zo gemakkelijk lijkt mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 11 februari 2007 Report Share Posted 11 februari 2007 Maakt Henno Appel nog kabels, eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 februari 2007 Report Share Posted 11 februari 2007 Maakt Henno Appel nog kabels, eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 Maakt Henno Appel nog kabels, eigenlijk? Ouch.... gevoelige opmerking! Er zijn nog veel mensen die nog geld (terug)krijgen van hem, de details hierover zijn hier verder niet zo interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 13 februari 2007 Members Report Share Posted 13 februari 2007 [...] en de trekontlasting rechts: Netjes, toch? Zeker netjes, je maakt er nu echt werk van. Ook zie ik dat je eindelijk een links/rechts markering hebt aangebracht op de speakerkabel, daar hebben we ons al meerdere malen mee vergist. Die fout zal nu niet snel meer voorkomen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 25 februari 2007 Report Share Posted 25 februari 2007 Ik wil niet alleen maar de loftrompet steken begrijpelijk, het moet wel objectief lijken natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Mooi verslag,Kraus. Ik zie dat John er geen gras over heeft laten groeien. Kennelijk heeft hij de "kritiek" op de eerste versie opgepikt en er wat aan gedaan. Respect hiervoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 De mooiste kritiek is opbouwende kritiek, daar heb je namelijk wat aan.Ik sta zelf eigenlijk het meeste te kijken van de vermelde tobberijen en het "lijden in stilte". Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je zo zit te modderen en dan niet even kontakt opneemt. Dat geldt net zo goed voor John, zo heb ik trouwens begrepen. Die stond ook gek te kijken van de problemen rondom het ontbreken van het geleideknopje want nooit eerder had iemand daarover iets opgemerkt. Ik neem trouwens aan dat het ontbreken van dat geleidertje maar in een klein aantal gevallen problemen oplevert. Nee Kraus, Ik had dit al wel aan John gemeld toen ik de mijne had ontvangen. Ik heb teveel druk moeten uitoefenen om de kabel aan te sluiten. En ik weet nu nog niet of die wel goed zit Ik hoop maar, dat het contact oppervlak niet te klein is Als deze oplossing voorhanden was, had ik er zeker gebruik van gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 Bedankt Kraus, het is duidelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts