Jump to content

Een Groot & Geweldig Geheim in Tiel!

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Ik vraag me alleen af,

waarom JvG in vredes naam bij al zijn kabels verschillende matrialen gebruikt voor de hete en de koude (retour) draad?

Ik vraag me af hoe zo'n John kabel zich onderscheidt qua capaciteit, inductie en weerstand. Ik kan mij voorstellen dat dat bij een element een verschil kan maken.

Groet,

Jacco

Ik vraag me alleen af,

waarom JvG in vredes naam bij al zijn kabels verschillende matrialen gebruikt voor de hete en de koude (retour) draad?

Ik vraag me af hoe zo'n John kabel zich onderscheidt qua capaciteit, inductie en weerstand. Ik kan mij voorstellen dat dat bij een element een verschil kan maken.

Groet,

Jacco

Dat hoef jij je niet af te vragen, je kunt het gewoon vragen aan de maker van de kabels.

Wel zo gemakkelijk lijkt mij. :rolleyes:;)

• Members
[...]

en de trekontlasting rechts:

trekontlastingRothwellrechts.jpg

Netjes, toch?

Zeker netjes, je maakt er nu echt werk van. Ook zie ik dat je eindelijk een links/rechts markering hebt aangebracht op de speakerkabel, daar hebben we ons al meerdere malen mee vergist. Die fout zal nu niet snel meer voorkomen...

• 2 weeks later...
De mooiste kritiek is opbouwende kritiek, daar heb je namelijk wat aan.

Ik sta zelf eigenlijk het meeste te kijken van de vermelde tobberijen en het "lijden in stilte". Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je zo zit te modderen en dan niet even kontakt opneemt.

Dat geldt net zo goed voor John, zo heb ik trouwens begrepen. Die stond ook gek te kijken van de problemen rondom het ontbreken van het geleideknopje want nooit eerder had iemand daarover iets opgemerkt. Ik neem trouwens aan dat het ontbreken van dat geleidertje maar in een klein aantal gevallen problemen oplevert.

Nee Kraus,

Ik had dit al wel aan John gemeld toen ik de mijne had ontvangen. Ik heb teveel druk moeten uitoefenen om de kabel aan te sluiten. En ik weet nu nog niet of die wel goed zit :( Ik hoop maar, dat het contact oppervlak niet te klein is :unsure:

Als deze oplossing voorhanden was, had ik er zeker gebruik van gemaakt.

• 1 year later...