Jump to content

The meeting

carl
 Share

Recommended Posts

Zeg Ruud, heb je zelf je kritiek (onder druk?) verwijderd?

Ik zit zo eens terug te bladeren maar kan jou kritische noot niet vinden.

Zo snoei hard was ie in mijn herrinnering nou ook niet.

We hebben het hier wel erger gehad.

Ik hoop maar dat je het zelf hebt weg gehaald.

Ik heb de gewraakte uitspraak niet gelezen, maar in het algemeen vind ik het spijtig als de kritische noten (over producten, idee

Ja dat het altijd zo hard moet, dat vond ik ook jammer, het moet juist op "fluisterniveau" ook goed klinken, dat is de bedoeling, maar ik heb me prima vermaakt, en dat de ene wat minder klonk dan de andere.

Het is geen maatstaaf, je moet thuis luisteren dan kan je pas een eerlijk vergelijk doen, het heeft ook geen zin om je eigen set daarheen te brengen.

Beste Marc,

Het element was een Jan Allaerts Boron Mk 2 met FGS naald de draaitafel een Simon York Design S 7 Phono versterker Isenberg Phono 100 versterker Accuphase E 550 pure klasse A versterker en Weergevers Bluenote Reale.

Element Jan Allaerts Boron Mk 2 met FGS naald de draaitafel een Transrotor Orion met SME series V arm en Phono versterkerBlue Amp model 42 Comfort dan Accuphase E 550 pure klasse A versterker en Weergevers Bluenote Reale.

MvG,

Haudio

Hallo Haudio,

obv de specs lijkt de Accuphase een zeer stabiele versterker. Weet je hoe hij combineert met Dynaudio (Contour)?

groet,

Beste Marc,

Ook in het echt is een Accuphase een zeer stabiele versterker, Accuphase combineert zeer goed met een Dynaudio omdat Dynaudio graag een stabiele versterker ziet die veel stroom kan leveren.

Tezamen vormen ze dan ook een buitengewoon muzikale kombinatie.

MvG,

Haudio

Ps beide heb ik staan en kan ik elke dag beluisteren.