s0000884 Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 @S0000884: Jouw mening is gegeven, lijkt mij een mooi punt om de draad weer terug te geven aan de "believers".Groeten... Het was niet een mening....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 jammer dat de negeer instelling soms weg is (als het de site belieft me weer te laten inloggen) eens kijken hoe lang de moderatoren dit bericht laten staan. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 Ik vrees dat S39 hier weer loopt te zieken met zijn al lang bekende verhaaltje. Ik hoor w Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 Jongens, Tja de moderator heeft ingegrepen. Zelfs nu lukt het niet om een topic schoon te houden,terwijl er duidelijk is omgevraagd door de topicstarter. Mischien wel om de audiofielen nu eens HUN lol te gunnen . Maar nee op bladzijde 2 gaat het al een beetje fout met weer een herhaling antwoord van een van de bekende toicverwoesters. Er is nu 1 bericht weggehaald en laat dat de enige zijn a.u.b. En nu dan maar on-topic weer. Het hear moderatieteam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 Ik vrees dat S39 hier weer loopt te zieken met zijn al lang bekende verhaaltje. Ik hoor w Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 Ik vrees dat S39 hier weer loopt te zieken met zijn al lang bekende verhaaltje. Ik hoor w Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 12 februari 2007 Author Report Share Posted 12 februari 2007 Ik hoor w Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 12 februari 2007 Report Share Posted 12 februari 2007 Alleen jammer dat de C van een interlink geen invloed heeft op de spanning- en stroomoverdracht. Of die nu van 100 pF per meter naar 101 pF/m gaat (als voorbeeld!), das macht keine flaus aus. Je hebt dus wel een heel vreemde bron - belasting combi als je daar last van gaat krijgen. Bijvoorbeeld een heel lage stuurimpedantie (bv emittervolger of bij een tegengekoppeld circuit) kan voor vreemde dingen zorgen (spanningsopslingering van 40 dB als het moet) bij 20 MHz en hoger. Als er dan wat residu op die frequentie uit een DAC komt, is de vv den sigaar. Maar nogmaals, dat is dan heel ver gezocht. Maar nog lang niet zover als het dielektricumverandering cq stabilisatie als functie van tijd en aangelegd elektrisch veld. Voor je het weet zit je in de dielektrische dipolen en weet ik al wat niet meer: het bestaat maar totaal irrelevant voor audio. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts