Jump to content

Tweede hands cd's

Erikatn
 Share

Recommended Posts

Heb het afgelopen half jaar de verzameling hergewaardeerd en nu zo'n 120 cd's + 2 cd-boxen over. Kan deze op een 2e hands site zetten, maar voorkom liever eindeloze verzendprocedures. Verkoop aan een winkel (bijv. Concerto in A'dam) levert ook niet veel op. Heeft iemand een alternatief idee? Is er bijv ergens regelmatig een vrijmarkt voor dit soort dingen waar je met je waren kan gaan staan?

Guest tubejack

Hallo Erikatn.

In diverse gemeentes organiseren ze kofferbakmarkten, vlooienmarkten in e.e.a. sporthal etc.

Zoek dus even op de site, of wie-wat-waar gids oid van jouw gemeente..

Zelf ga ik vaste prik met koniginnendag op de vrijmarkt staan.

Het klopt, dat je er niet veel voor krijgt, tegenwoordig liggen nieuwe DVD's al voor 2 euro in de

rommelbak van reguliere winkeliers :o

En laten we eerlijk zijn, iedereen wil toch wel eens een koopje? :D Zo kocht ik 10 mooie klassieke

Dennon CD's voor 50 cent per stuk... nieuw doosje er om en mijn broer mee blij gemaakt. :)

Weer eens wat anders als die geijikte afthersave :lol:

Als je mooi spul hebt kun je er soms 5 hooguit 10euro voor krijgen.

Kijk eens op marktplaats of ze toevallig dezelfde CD's aanbieden die jij weg wilt doen.

Het is even werk.....

Succes,

Jack

Helaas nee, het was me al eerder gevraagd, en had eigenlijk toegezegd dit te gaan maken maar ik heb thuis echter slechts een internet pc zonder invoer programma's (word of excel). Moet het dan dus bijv. hear invoeren. Jack heeft me echter op een prima idee gebracht (vlooienmarkten te over) dus ik kies waarschijnlijk eerst voor een dagje venten en zie dan wel wat erover blijft. Wie in of in de omgeving van het Gooit woont (daarbuiten mag uiteraard ook) is van harte welkom een kijkje te komen nemen.

ik heb thuis echter slechts een internet pc zonder invoer programma's (word of excel). Moet het dan dus bijv. hear invoeren.

Dat hoeft toch ook niet ? (word of excel)

Je kunt ze ook op een site zetten, of inderdaad in dit forum.

Ik heb m'n LP-collectie (grotendeels) gewoon op 'n pagina van m'n site staan.

(staat alleen niet op alf.volgorde :( )

ik heb thuis echter slechts een internet pc zonder invoer programma's (word of excel). Moet het dan dus bijv. hear invoeren.

Dat hoeft toch ook niet ? (word of excel)

Je kunt ze ook op een site zetten, of inderdaad in dit forum.

Ik heb m'n LP-collectie (grotendeels) gewoon op 'n pagina van m'n site staan.

(staat alleen niet op alf.volgorde :( )

Dat moet eigenlijk wel kunnen. Praktisch punt is verzendprocedures, die ik (ook om kosten redenen en touwtrekken daarover) liever vermijdt. Aan de andere kant als ik hier misschien mensen blij kan maken dan is dat ook meegenomen. Heb overigens m'n vaste collecitie in RYM ingevoerd. Invoeren gaat op datum maar je kunt in de site zelf daarna met 1 klik een alfabetisch overzich krijgen. Om te beginnen wel een hoop werk overigens.

Leuke LP lijst overigens. We zijn ongeveer van dezelde generatie.

Bij de site van e-bay kun je op basis van het serienummer alle info ophalen. Is wel even een klusje, maar gaat wel goed.

Ik ga er's naar kijken, thanks. :)

Je kunt eens op een platen- en CD-beurs gaan staan. Wat je overhoud verkoop je aan een van de daar aanwezige handelaren.

:)

Dat is misschien nog wel het beste idee. Vraag is wat de admission price is voor een stand. Het gaat uiteindelijk maar om een kleine hoeveelheid en dus opbrengst. Misschien een idee om samen te spannen met anderen die ook wat kwijt willen (of sta ik nu te vloeken in de kerk :unsure: ).