Jump to content

Streaming audio

Dominic1
 Share

Recommended Posts

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe audio set en ben toen bij wifisound.nl aangekomen. Zij verkochten streaming audio producten en de squeezebox leek mij wel een leuk aparaatje. Aangezien ik in arnhem woon ben ik meteen langs de winkel gegaan om eens even te kijken wat dat nou precies inhield.

Nou ik kan het jullie allemaal aanraden want het is echt een leuk aparaatje en het maakt muziek luisteren een stuk makkelijker en leuker dan met cd's of mp3's op je pc. Ik heb m nu al een tijdje en hij bevalt echt super. De website is www.wifisound.nl zeker even kijkje nemen.

Groetjes Dominic

Zie ook de vele (positieve) postings die al over de Squeezebox 3 op dit forum geplaatst zijn. Zie ook de positieve verhalen die in Stereophile over de SB3 en (in het laatste nummer) over de grotere broer, de Transporter, geschreven zijn.

• 3 weeks later...

Zie ook de vele (positieve) posting die al over de Squeezebox 3 op dit forum geplaatst zijn.

Leuk apparaat, alleen jammer dat de Squeezebox de Upnp standaard niet ondersteunt.

Huh? waar dat dan voor nodig. Aansluiten is een peuleschil. Ook de wifi ondersteuning volledig zonder problemen.