Jump to content

Ruimte voor verbetering?

MadEd
 Share

Recommended Posts

Ik lees ook veel over de Nad c320. Wat voor soort versterker is dit? Warm, helder, kil, gedetailleerd etc.

Zou die goed bij mijn enigszins warme boxen passen? Ik heb mijn boxen namelijk gehoord op een Marantz en daarop klonken ze te warm.

Ik heb zelf ook gekeken naar een harman kardon hk970. Nu heb ik toch een HK6650R aangeschaft. Dat is een model uit 1993, aangezien ik overal lees en hoor dat de nieuwe harman kardons beduidend minder klinken dan de oudere. Naar mijn mening klinkt deze versterker heel goed met mijn toch wat gedateerde KEF reference 102... Misschien is zo'n oudere HK ook wel een optie voor je? Je kunt ze rond de 150 euro wel krijgen denk ik. (zelf 165 betaald)

Wat en waar is die WenWaudio winkel in enschede? Ik woon in enschede maar ken die winkel niet maar wil hem wel kennen.

En verder over zo een nad versterker, heb er zelf een en vind hem muzikaal, rustig, neutraal maar toch warm. Is dus misschien wel wat. En verder, wat je speakers betreft, staan ze op stands, spikes, tegels? Daar kan je ook wel wat mee berijken. Of je speakers misschien langs de langere muur plaatsen, maar daar is jouw kamer misschien toch iets te smal voor. En overigens, 10 cm verschil in wandafstand kan al wat uitmaken, dus meer proberen dan tegen de wand en een meter van de wand.

succes ermee