Manus Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Hi, Ik ben tevreden met het geluid van mijn Harman Kardon AVR5500 receiver. Toch vraag ik mij af er er nog enige winst te behalen valt als ik het netsnoer vervang. Dit is namelijk een veredelde dropveter. Punt is alleen dat het netsnoer niet zomaar los te koppelen is, het zit vast. Dus: is het raadzaam het netsnoer te vervangen? En zo ja, is dit voor een relatieve leek als ik ben goed zelf te doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 22 januari 2003 Report Share Posted 22 januari 2003 Geplaatst door manus:Hi, Ik ben tevreden met het geluid van mijn Harman Kardon AVR5500 receiver. Toch vraag ik mij af er er nog enige winst te behalen valt als ik het netsnoer vervang. Dit is namelijk een veredelde dropveter. Punt is alleen dat het netsnoer niet zomaar los te koppelen is, het zit vast. Dus: is het raadzaam het netsnoer te vervangen? En zo ja, is dit voor een relatieve leek als ik ben goed zelf te doen? hoi manus. ja dat is zelf tedoen op deze ( site) kun je er wat over vinden. dan moet je kijken bij projects. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 januari 2003 Author Report Share Posted 24 januari 2003 Hee, te gek. Dank je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 2 februari 2003 Report Share Posted 2 februari 2003 Heeft iemand ook ervaring met b.v. een low budget cd speler om het netsnoer te upgraden ?????? Of heeft dit meestal alleen zin bij de duurdere (lees betere apparaten)? Ik draai vaak nog met een Technics speler en die heeft het netsnoer aan twee kanten aangegoten. Ook aan de kant van de speler zit een twee polige aansluiting waar de kabel de speler in gaat, kun je deze ook wijzigen ??? groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 februari 2003 Report Share Posted 2 februari 2003 Geplaatst door kyra:Heeft iemand ook ervaring met b.v. een low budget cd speler om het netsnoer te upgraden ?????? Of heeft dit meestal alleen zin bij de duurdere (lees betere apparaten)? Ik draai vaak nog met een Technics speler en die heeft het netsnoer aan twee kanten aangegoten. Ook aan de kant van de speler zit een twee polige aansluiting waar de kabel de speler in gaat, kun je deze ook wijzigen ??? groetjes Hoi J. Die Technics ombouwen is geen probleem. Ik heb een gatenpons thuis waarmee je exact de maat van een IEC chassideel eruit haalt. Ik breng wel eens mee, of je neemt 'm mee als je bij mij komt luisteren En ja, het heeft ook nut bij goedkopere spelers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertus Posted 2 februari 2003 Report Share Posted 2 februari 2003 Geplaatst door Sodejuu: Hoi J. Die Technics ombouwen is geen probleem. Ik heb een gatenpons thuis waarmee je exact de maat van een IEC chassideel eruit haalt. Ik breng wel eens mee, of je neemt 'm mee als je bij mij komt luisteren En ja, het heeft ook nut bij goedkopere spelers. Sodejuu heeft gelijk: Ik denk zo ook bij de meeste apparaten, voor weinig geld (DIY) kun je mooie kabels in elkaar draaien met een prima resultaat. Kijk eens op www.platenspeler.com voor een paar leuke projecten Suc6 ermee Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 februari 2003 Report Share Posted 4 februari 2003 Geplaatst door Sodejuu: Hoi J. Die Technics ombouwen is geen probleem. Ik heb een gatenpons thuis waarmee je exact de maat van een IEC chassideel eruit haalt. Ik breng wel eens mee, of je neemt 'm mee als je bij mij komt luisteren En ja, het heeft ook nut bij goedkopere spelers. Hallo R . Je bent ook echt wel behelpzaam zeg, leuk van je ..... Mijn Technics heeft nu de interlink v.d. Hull De first aangekoppeld leuk he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts